Dokumentace
Vytisknout stránku

Každodenní práce s rozvrhem

V této sekci se dozvíte, jak dělat v on-line rozvrhu rezervací běžnou každodenní práci. Zaměříme se na několik běžných pracovních postupů, jako jsou správa rezervací, plateb a formulářů. Také si můžete přečíst bližší informace o použití mobilní verze rozvrhu rezervací. Zařadili jsme pro vás také několik tipů a triků, které vám usnadní práci.

Správa rezervací a zákazníků

Většinu času budete s rezervačním systémem pracovat přes sekci rozvrhu nazvanou Dohled. Tam můžete prohlížet nové rezervace, schvalovat je nebo je odmítat, prohledávat smazané rezervace a prohlížet minulé i nadcházející rezervace. Pro informace o využití rozvrhu a také o tom, jak ho lidé používají, je k dispozici několik standardních přehledů. Na stránce Uživatel správa naleznete údaje o zákaznících a můžete tam za ně také vytvářet rezervace.

Správa plateb

Podle toho, jak jste nastavili platby – manuálně, on-line nebo kredit – máte k dispozici různé možnosti pro správu plateb a pro práci s výjimkami a refundacemi.

Práce s formuláři

Po přidání formuláře do registračního nebo rezervačního procesu můžete od uživatelů sbírat dodatečné údaje. Všechny odeslané formuláře můžete snadno nalézt. Jakmile je zpracujete, můžete je smazat, nebo je ponechat pro možnost pozdějšího nahlédnutí. Data z formulářů lze také stáhnout a používat v jiných aplikacích, jako jsou například CRM systémy.

Použití rozvrhů na mobilních zařízeních

Když vy nebo klient navštívíte rozvrh na mobilním zařízení, například na iPhonu nebo iPadu, systém automaticky zobrazí verzi optimalizovanou pro mobilní zařízení. Nemusíte tedy hledat žádná nastavení, která by bylo kvůli používání rozvrhu na mobilních zařízeních potřeba zapnout. Můžete ovšem použít mobilní verzi na počítači a naopak. Pokud rozvrh na SuperSaaS používáte častěji, může vám přijít vhod, když si přidáte ikonku na domovskou obrazovku.

Používání rozvrhu ke komerčním účelům

Pokud plánujete on-line rozvrhy schůzek používat ke komerčním účelům, pak s jednoduchými tipy a nápady v této sekci budete moci systém používat maximálně efektivně.

Tipy a triky

Tato sekce popisuje speciální funkce pro zefektivnění práce s rozvrhy. Uvedené tipy a triky popisují vytváření vlastních rozbalovacích nabídek, povolení uživatelům vytvářet opakující se schůzky a ukládání dalších údajů. Také se dozvíte více informací o propojení s jinými weby pomocí služeb Zapier a Integromat, zapnutí několika skrytých možností a přizpůsobení e-mailových upozornění vkládáním proměnných.