Dokumentace
Vytisknout stránku

Nastavení plateb za rezervace

Pokud služby nebo zdroje, které nabízíte, vyžadují platbu, můžete cenu zobrazit při rezervaci. Platby můžete přijímat také v průběhu rezervačního procesu. SuperSaaS podporuje mnoho způsobů platby, od zobrazení cen za služby nebo zdroje, až po přijímání údajů platebních karet, zpracovávání plateb nebo použití našeho kreditního systému. Kromě těchto způsobů platby systém umožňuje poskytování slev a promo nabídek.

Zobrazení cen

Bez ohledu na to, zda platbu vyžadujete ihned při rezervaci nebo až později, můžete u služeb a zdrojů zobrazovat cenu. V rozvrhu můžete nastavit zobrazení pevných cen nebo se ceny mohou vypočítávat podle pravidel oceňování či kritérií rezervace – např. podle délky rezervace nebo hodiny.

Práce s ručními platbami

Systém podporuje platby převodem a šekem. I v případech, kdy platbu přejímáte při dodání, může být užitečné vzít si údaje o platební kartě jako takovou „morální zálohu“ nebo abyste mohli předem připravit fakturu. Záleží však čistě na vás, zda to takto děláte, SuperSaaS žádný způsob platby neupřednostňuje.

Práce s on-line platbami

Pokud vyžadujete od klientů platbu při rezervaci, můžete použít náš integrovaný on-line platební systém. Vybrat si můžete mezi PayPalem a několika dalšími zpracovateli plateb, případně je můžete kombinovat. Vaši klienti PayPal účet nepotřebují, mohou platit jednoduše přímo platební kartou, podobně jako když platí u obchodníka.

Práce s kreditním systémem

Klientům můžete také povolit, aby za rezervace platili kreditem, který od vás obdrží nebo který si zakoupí ve vašem obchodu, který je propojený s účtem SuperSaaS. Kredity se zobrazují jako měna, klienti tak mohou kredit použít i v kombinaci s on-line platbami uvedenými výše.

Nastavení slev a promo akcí

Je několik způsobů, jak poskytovat slevy a provádět promo akce. Od jednorázových slev pro jednotlivé klienty až po přijímání kuponů jako součást promo kampaně. Pomocí pravidel oceňování lze implementovat širokou škálu slev závisejících na čase, například víkendové slevy nebo slevy pro určitá období. Navíc lze nabízet zlevněné balíčky kreditů, což může být dobrý způsob, jak zlepšit věrnost zákazníků a motivovat je k tomu, aby se vraceli.