Ceník

Maximální počet budoucích rezervací
Maximální počet registrovaných uživatelů
Bez reklam
Automatická synchronizace s iCal (Outlook nebo Google kalendář)
Platby
Počet starých rezervací, který může být uchováván
Verze zdarma
ZDARMA za měsíc*
50
50
500
Varianta A
150 za měsíc*
100 Rezervací
Neomezený Registrovaných uživatelů
Bez reklam
synchronizace s iCal
Platby
1  000 Počet starých rezervací
Varianta B
300 za měsíc*
300 Rezervací
Neomezený Registrovaných uživatelů
Bez reklam
synchronizace s iCal
Platby
3  000 Počet starých rezervací
Varianta C
450 za měsíc*
600 Rezervací
Neomezený Registrovaných uživatelů
Bez reklam
synchronizace s iCal
Platby
6  000 Počet starých rezervací
Varianta D
600 za měsíc*
900 Rezervací
Neomezený Registrovaných uživatelů
Bez reklam
synchronizace s iCal
Platby
9  000 Počet starých rezervací
Varianta E
750 za měsíc*
1  500 Rezervací
Neomezený Registrovaných uživatelů
Bez reklam
synchronizace s iCal
Platby
15  000 Počet starých rezervací
Maximální počet budoucích rezervací
Maximální počet registrovaných uživatelů
Bez reklam
Automatická synchronizace s iCal (Outlook nebo Google kalendář)
Platby
Počet starých rezervací, který může být uchováván
Verze zdarma
ZDARMA za měsíc*
50
50
500
Varianta F
1.050 za měsíc*
3  000 Rezervací
Neomezený Registrovaných uživatelů
Bez reklam
synchronizace s iCal
Platby
30  000 Počet starých rezervací
Varianta G
1.350 za měsíc*
6  000 Rezervací
Neomezený Registrovaných uživatelů
Bez reklam
synchronizace s iCal
Platby
60  000 Počet starých rezervací
Varianta H
1.650 za měsíc*
9  000 Rezervací
Neomezený Registrovaných uživatelů
Bez reklam
synchronizace s iCal
Platby
90  000 Počet starých rezervací
Varianta I
2.100 za měsíc*
12  000 Rezervací
Neomezený Registrovaných uživatelů
Bez reklam
synchronizace s iCal
Platby
120  000 Počet starých rezervací
Varianta J ***
2.550 za měsíc*
15  000 Rezervací
Neomezený Registrovaných uživatelů
Bez reklam
synchronizace s iCal
Platby
150  000 Počet starých rezervací
Platí pro všechny verze
Flexibilní plánování
Více zdrojů
Spravujte plánování více zdrojů (např. osoby a místnosti) z jednoho rozvrhu.
Skupinové události
Vytvořte si vlastní rozvrh událostí, tříd nebo workshopů, definujte kapacitu každého slotu a umožněte více lidem zarezervovat si stejný slot.
Rezervace akcí
Snadno se přizpůsobte časově omezeným akcím rozloženým na jeden den, několik dní nebo jen na určité hodiny.
Rezervace služeb
Nabízejte svému zákazníkovi určité služby, každou s vlastní cenou a dobou trvání. Nabídněte více služeb ve stejném rozvrhu a umožněte zákazníkům rezervovat si služby podle vlastního výběru
Opakující se schůzky
Nabízejte řadu lekcí nebo vytvořte opakované schůzky v určitých časových intervalech se stejnou osobou (nebo zdrojem). Schůzky se mohou opakovat i podle složitějších vzorců, jako je 2. sobota každý měsíc.
Čekací listiny
Přidejte uživatele na čekací listinu, až budete mít podle svého rozvrhu kompletní rezervaci, a pošlete automatické upozornění, až bude místo volné. Čekací listiny lze udržovat pro každý samostatný časový úsek.
Složité scénáře plánování
Kombinováním více kalendářů dohromady získáte nejsložitější scénáře plánování: např. „rezervace ošetření vyžaduje, aby byl k dispozici pokoj i terapeut“.
Integrace
Widget pro rezervaci
Bezproblémově a snadno integrujte plán schůzek na svůj vlastní web pomocí malého kousku kódu JavaScriptu.
Online schůzky
Automaticky přidat do rezervace na odkaz Zoom nebo Google Meet na online schůzku.
Webhooky a API
Propojte svůj plán SuperSaaS s jinými systémy prostřednictvím webhooků nebo našeho API. Pomocí integračních nástrojů třetích stran, jako je Make a Zapier, připojte SuperSaaS k vašim oblíbeným platformám včetně Slacku, MailChimpu, Twilia atd.
Vlastní tlačítko „Rezervovat nyní“
Navrhněte si vlastní tlačítko „Rezervovat nyní“ a přidejte jej na svůj web, abyste mohli přijímat rezervace podle svého rozvrhu v SuperSaaS.
Plugin WordPress
Umožněte uživatelům přihlásit se a provést rezervaci podle vašeho plánu pomocí našeho widgetu pro jednotné přihlášení pro WordPress, Joomlu & Drupal.
Jednotné přihlášení
Pokud již vaše stránky mají svůj vlastní přihlašovací systém, můžete se k nim přihlásit prostřednictvím našeho rozhraní API, takže vaši klienti nebudou muset přihlašovat dvakrát.
Facebook & Instagram
Přidejte na svou stránku na Facebooku nebo Instagramu tlačítko rezervace, které odkazuje na plán schůzek.
JavaScript třetí strany
Přidejte svůj vlastní kód JavaScript na své rezervační stránky, jako je třeba Google Analytics nebo chat.
Platby
Online platby
Přijímejte online platby od svých zákazníků ve více než 200 měnách prostřednictvím platebních procesorů, jako je PayU, Stripe nebo PayPal.
Pravidla pro stanovování cen
Vytvořte pravidla pro stanovování cen, aby cena rezervace závisela na její délce, dnu v týdnu, času zahájení rezervace a mnoha dalších faktorech.
Kreditní systém
Místo jednotlivých plateb využijte platby v kreditech a prodávejte balíčky kreditu v integrovaném eshopu.
Manuální způsoby platby
Přijímejte přímé bankovní převody a nakonfigurujte systém tak, aby před odesláním potvrzení rezervace schůzek vyžadoval manuální schválení správce.
Odložení rezervace
Automaticky zrušte rezervace, pokud neobdržíte žádnou platbu nebo banka platbu zruší.
Vouchery a promoakce
Nabízejte časově omezené slevy % (nebo vouchery) a vytvořte slevy pro rezervace vytvořené v konkrétní dny.
Fakturace
Automaticky odešlete fakturu ve vašem vlastním formátu před nebo po schůzce prostřednictvím Stripe nebo PayPalu.
Potvrzení & Připomínky
Potvrzení rezervace
Posílejte automatické potvrzovací e-maily/SMS při vytvoření rezervace.
Oznámení o zrušení
Informujte své klienty, když si zruší rezervaci.
E-mailová doména
Posílejte svá připomenutí & upozornění s vaší vlastní adresou „Od“ nebo prostřednictvím vašeho vlastního poskytovatele e-mailu.
Ověřování e-mailových adres
Vyžadujte od návštěvníků, aby měli platnou e-mailovou adresu odesláním ověřovacího odkazu.
Automatická připomenutí schůzek
Automaticky zasílejte e-mailová/textová připomenutí zákazníkům v určitou dobu před plánovaným časem schůzky.
Následná oznámení
Po schůzce posílejte follow-up emaily, abyste si vyžádali si zpětnou vazbu nebo vygenerovali další pozitivní zákaznické recenze.
Přizpůsobená e-mailová/SMS připomenutí
Přizpůsobte si oznámení a připomenutí podle několika rezervačních podmínek ve svém plánu.
Recenze
Automaticky posílejte follow-up emaily zákazníkům a požádejte je o recenzi pokud se službou byli spokojeni.
Export e-mailových adres
E-mailové adresy si snadno stáhnete do souboru, například chcete-li informovat o zrušeném kurzu/události.
Vlastní rozvržení & Formuláře
Vaše logo, barvy a šablona stylů
Udělejte si systém skutečně podle sebe úpravou vzhledu systému ve vlastních barvách, přidáním svého loga a vlastní favicony.
Zahrnout obrázky
Přidejte obrázky svých zdrojů, zaměstnanců, událostí nebo služeb nabízených do rezervačního rozvrhu.
Upravte rozvržení
Určete si, která pole chcete zobrazit ve svém rozvrhu, upravte si datum a čas.
Více jazyků
Používejte systém ke správě svého podnikání po celém světě díky dostupnosti SuperSaaS ve 34 jazycích.
Vlastní název domény
Použijte svou vlastní doménu pro rezervační rozvrh.
Přesměrování po rezervaci
Ukažte zákazníkům další informace pomocí speciální stránky nebo je přesměrujte na svůj web pomocí možnosti přesměrování po provedení rezervace.
Vlastní formuláře
Zachyťte další informace přidáním vlastních polí, rozbalovacích seznamů a formulářů do procesu registrace.
Přílohy
Požádejte klienty, aby připojili soubory, které se poté uloží do Dropboxu.
Omezení rezervace
Ovládejte svou dostupnost
Upravte, ve které dny a během kterých hodin chcete uživatelům umožnit provádět rezervaci podle vašeho rozvrhu. Přidejte zvláštní dny a svátky a v případě potřeby vytvořte výjimky pro určité dny.
Omezit rezervace na uživatele
Omezte počet rezervací na jednoho uživatele na určitý počet slotů ve stejnou dobu, za den, týden, za měsíc nebo celkem (včetně budoucích). Studenti si například mohou rezervovat maximálně 3 lekce týdně.
Rezervace více slotů (současně)
Přijměte více než jednu rezervaci pro stejný časový slot, například umožníte až 5 členům týmu zarezervovat stejný místo pro schůzku s vámi pro diskusi o projektu.
Zásady zrušení
Definujte, jak dlouho dopředu mohou uživatelé provést rezervaci podle vašeho rozvrhu a do kdy mohou svou rezervaci upravit nebo smazat.
Časová omezení zahájení
Omezte čas zahájení schůzek, například povolte, aby schůzky začínaly pouze v 9:00, 11:00, 12: 00 a tak dále.
Minimální/maximální délka schůzky
Přijímejte schůzky s výchozí pevnou délkou, nabídněte více možností trvání schůzky z rozbalovací nabídky nebo definujte minimální a maximální povolenou délku rezervace.
Řízení přístupu
Řízení přístupu k rozvrhům
Umožněte komukoli s odkazem na rozvrh vytvořit rezervaci podle vašeho rozvrhu nebo jej před přidáním rezervace požádejte, aby si u vás vytvořil účet. Omezte přístup na uživatele se sdíleným heslem, s konkrétní e-mailovou doménou, na osoby, které předem určíte, nebo na uživatele, kteří používají rozhraní s jejich serverem.
Skupiny uživatelů
Omezte přístup k určitým rozvrhům vytvořením skupin uživatelů a přiřaďte, ke kterým rozvrhům mají přístup.
Blokujte vybrané uživatele
Blokujte a případně odblokujte zákazníky, kteří rezervační systém zneužijí.
Správa uživatelů
Umožněte členům týmu spravovat svůj individuální rozvrh nebo nějaký konkrétní rozvrh tím, že je přidáte jako superuživatele k těmto rozvrhům. Poskytněte „superuživatelům“ další přístupová práva k provádění údržby systému.
Interní poznámky
Přidejte poznámky zákazníků nebo další informace o svých zákaznících, které mohou zobrazit pouze interní zaměstnanci s rolí supervizora.
Jednejte jménem zákazníka
Provádějte změny jménem zákazníka, abyste zadali rezervace, které přicházejí telefonicky nebo e-mailem.
Přizpůsobení kalendáře
Vlastní délka schůzky
Umožněte zákazníkům vybrat si z vlastních časových intervalů nebo povolit vlastní trvání časových úseků s možností zaokrouhlit čas ukončení na nejbližší interval.
Podrobnosti o rezervaci
Uveďte, jaké informace musí uživatelé při vytváření rezervace vyplnit.
Přestávky mezi rezervacemi
Nastavte si mezi rezervacemi automaticky přestávky, například pro úklid pokoje nebo dobu cestování.
Časová pásma
Spravujte své podnikání po celém světě s naší podporou pro více časových pásem.
Přidejte svou polohu
Pokud máte centra na více místech, zadejte umístění svých kurzů/akcí/dílen.
Přizpůsobitelná terminologie
Bez ohledu na to, jak označujete své koncové uživatele, můžete termín používaný systémem pro své koncové uživatele přizpůsobit. Můžete například nakonfigurovat systém tak, aby jim říkal studenti, klienti, zákazníci nebo cokoli jiného, co chcete.
Zabezpečení & Spolehlivost
Zabezpečení SSL
Zvolte si zabezpečené připojení přidáním SSL.
Vhodné pro kriticky důležité služby
SuperSaaS má vysokou dostupnost a spolehlivost přesahující 99,99 %. (prostoje nižší než 30 minut za rok.)
Podmínky & pravidla
Můžete požádat své klienty, aby přijali vaše podmínky & pravidla, než budou moci provést rezervaci.
Soulad s GDPR
Plně v souladu se všemi nařízeními GDPR pro ochranu osobních údajů.
Přístupnost (WCAG 2.1 AA)
Systém je v souladu s novým evropským zákonem o přístupnosti pro osoby se zdravotním postižením nebo postižením.
Reporting
Sledovat docházku
Označte stav svých rezervací, zda se uživatel zúčastnil, není přítomen nebo není k dispozici během rezervačního bloku pomocí pole pro dohled.
Denní přehledy
Denní přehledy s jednoduchým zobrazením rezervací provedených během dne.
Statistiky
Mějte přehled o počtu rezervací a prohlížejte si statistiky rezervací.
Google Analytics
Pochopte, jak návštěvníci interagují s vaším rozvrhem, a získejte statistiky o chování zákazníků díky integraci Google Analytics.
Tisk zpráv
Vytvářejte tištěné přehledy o rozvrhu a lekcích pro rychlou orientaci nebo pro interní sdílení informací.
Import/Export
Snadno přidávejte stávající informace o uživatelích nebo exportujte všechna data schůzek v použitelném formátu pro další analýzu dat & zpracování.
Synchronizace s Google kalendářem nebo Outlookem (všechny placené balíčky)
Synchronizovat dostupnost
Události kalendáře Google nebo Outlooku se přenesou do SuperSaaS jako obsazený čas, v kterém nepůjde vytvořit rezervace
Kalendář Google
Přeneste schůzky nebo rezervace v SuperSaaS do svého kalendáře Google.
Outlook
Vyhněte se konfliktům v plánování automatickým exportem rezervací SuperSaaS do kalendáře Outlooku.
Apple iCalendar
Podívejte se na nadcházející události a aktualizujte své schůzky z kalendáře SuperSaaS v iCalendar vašeho Apple zařízení.
Microsoft 365
Přidejte své rezervace SuperSaaS do kalendáře Microsoft 365.

Vyzkoušejte verzi zdarma nebo si vyberte z nabídky placených programů

Doporučujeme si rezervační systém nejdříve vyzkoušet v neplacené verzi. Není časové omezená a nepotřebujete se k ničemu zavazovat. Neplacená verze je určena převážně pro soukromé a nekomerční účely. Verze zdarma má několik omezení a je v ní zobrazována reklama.

  • Není zde omezení počtu zaměstnanců, lokací nebo služeb, které si můžete nastavit
  • Žádné omezení počtu schůzek (rezervací), které můžete vytvořit za měsíc nebo omezení počtu prováděných změn.
  • Žádná minimální délka předplatného, pokud potřebujete rezervace na jednorázovou akci, lze si zaplatit jen jeden měsíc.
  • Kdykoliv lze změnit typ předplatného, případně je možno se vrátit k verzi zdarma.

Všechno si můžete nastavit sami a tak ušetřit

Jestliže srovnáte naší nabídku s ostatními službami zjistíte, že nabízíme zdaleka nejlepší hodnotu. Protože naše systémy jsou plně automatizované, můžeme nabízet nízkou cenu. Vaše data jsou v každém okamžiku špičkově zabezpečena. Všechno si můžete nastavit sami nebo můžete požádat o pomoc prostřednictvím kontaktního formuláře.

Máme rovněž programy pro affiliate a reseller partnery.