Dokumentace
Vytisknout stránku

Použití rezervačního systému ke komerčním účelům

Pokud rezervační systém používáte ke komerčním účelům, následující návod spolu s několika jednoduchými tipy a nápady vám umožní systém používat maximálně efektivně.

  • V hlášce ve své hlasové schránce zmiňte možnost si jednoduše rezervovat termíny přes váš on-line rezervační systém. Pokud volající automaticky odkážete na možnost rezervovat se on-line, ušetříte čas, protože nebudete muset poslouchat zprávy v hlasové schránce a následně volat zpět.
  • Pravidelně kontrolujte statistiky rezervací na stránce Dohled > Přehledy. S pomocí rezervačních dat, které si lze stáhnout ve formátu CSV na stránce Dohled > Ke stažení, si také můžete vytvořit vlastní přehledy v Excelu, Numbers nebo Google Docs.
Statistiky
  • Při integraci rozvrhu na svůj web jej umístěte tak, aby ho vaši zákazníci nepřehlédli. Pokud je rozvrh na stránce s kontakty, návštěvníci ho nejspíš minou. Můžete jej ale umístit na zvláštní stránku a odkaz na ni nazvat On-line rezervace nebo Vytvořit rezervaci. Také může pomoci, když na pár míst na webu umístíte tlačítko Provést rezervaci, které možnost on-line rezervace ještě více zviditelní.
  • Vyberte tlačítko, které se k vašemu webu hodí, ale zároveň jej nelze přehlédnout. Vyzkoušejte, jaký vliv mají různé styly a umístění na to, jak moc uživatelé využívají rozvrh pro on-line rezervace. Výzkum ukazuje, že na míru konverze mají významný vliv barva, text, pozice a formát. Podrobněji je to popsáno v tomto článku společnosti Google. Efektivní CTA (call-to-action) tlačítko si můžete vytvořit podle těchto tipů pro vytváření CTA tlačítek.
  • Zvažte integraci plateb do procesu rezervace, a to přes platební brány, jako je PayPal nebo Stripe. Možnost on-line plateb vám může ušetřit cenný čas strávený administrativou a účetnictvím.
  • Kontaktujte klienty, které máte v databázi klientů – zasílejte jim newslettery a speciální nabídky. Údaje o klientech můžete z on-line rozvrhu rezervací exportovat do Excelu a následně naimportovat k některému z poskytovatelů hromadného rozesílání, například do služby MailChimp. Takovéto kontaktování klientů je ideální příležitostí k tomu, aby si klient mohl ihned přidat rezervaci přes tlačítko „Zarezervovat nyní“ přímo v e-mailu.
  • Abyste se vyhnuli tomu, že klienti na schůzku nepřijdou, zvažte možnost zasílání upomínek klientům e-mailem nebo textovou zprávou. Upomínky on-line rozvrhu můžete také automatizovat a přizpůsobovat. Pro další nápady mrkněte na článek Napojení upomínek rozvrhů a další akce v jiných aplikacích na našem blogu
  • Ke každému potvrzení rezervace připojte také odkaz na svou Facebook stránku a/nebo Twitter. Své klienty tak přimějete k tomu, aby se stali součástí vaší on-line přítomnosti, a získáte lajky a sledující uživatele. Odkaz do potvrzení rezervace můžete přidat jednoduše v Nastavení > Vzhled (více možností naleznete v sekci Přizpůsobení zpráv a upozornění).
Růst