Nejflexibilnější systém rezervací zasedacích místností
Náš bezplatný tarif je zdarma navždy.
Rezervace zasedacích místností jednoduše
Snadno spravujte své zasedací místnosti pomocí našeho rezervačního softwaru. Určete dostupnost a kapacitu, nastavte opakované schůzky, přizpůsobte konfiguraci místnosti.
Automatická synchronizace rezervací s kalendáři a integrace platebních systémů, zasílání potvrzení a připomenutí přes SMS a e-mail.
Začněte již od 150 Kč měsíčně s tarifem, který roste s vašimi potřebami.


"Prozkoumala jsem více než 20 systémů a nic se nevyrovná SuperSaaS.SuperSaaS je bezkonkurenční. Klid na duši za snadnost a spolehlivost je k nezaplacení."
Funkce našeho rezervačního systému
Samoobslužná rezervace zákazníků
Ušetřete čas nastavením, kdy a jak mohou uživatelé rezervovat místnosti, vybavení nebo pracovní stoly bez vaší účasti.
Přizpůsobí se vašemu podnikání
Centrum správy, nastavení dostupnosti místností, časových slotů a rezervací.
Konfigurace místnosti
Automatický čas na úklid nebo přípravu.
Vlastní rozvržení a formuláře
Plné přizpůsobení layoutu a požadovaných informací.
Přidejte na svůj web
Zobrazení rozvrhu na webu či tabletu u vchodu.
Potvrzení a připomínky
Automatické e-mailové a SMS potvrzení a připomenutí.
Vaše podnikání, vaše pravidla
Ať už chcete nastavit storno podmínky, pravidla rezervací nebo speciální slevy, SuperSaaS vám umožní řídit každý aspekt vašeho rezervačního procesu
Různé možnosti plateb
Platba při rezervaci nebo vystavení faktury přes vašeho poskytovatele.
Kombinace a synchronizace kalendářů
Kombinujte dostupnost z více kalendářů, propojte Google nebo Outlook kalendář, aby rezervace v něm byly v SuperSaaS označeny jako nedostupné
Správa uživatelů
Uživatelské skupiny s přístupy k různým místnostem.
Přehledy a analýzy
Statistiky a export dat.
Zabezpečení a spolehlivost
Vaše data jsou bezpečně uložena v souladu s GDPR, se zálohami a monitorováním 24/7
Proč má online rezervace místností smysl

Vaši uživatelé si rezervují místnosti online 24/7
Pomocí softwaru pro online rezervace můžete snadno umožnit uživatelům rezervovat si místnosti nebo pracovní místa kdykoli. Automatizací šetříte čas, maximalizujete využití prostor a poskytujete uživatelům lepší služby.
- Zvýšení spokojenosti: umožněte uživatelům provádět rezervace a přeplánovávat je podle jejich potřeb.
- Snížení neúčasti: automaticky zasílejte potvrzení rezervace místnosti a připomínky krátce před rezervovaným časem.
- Časové rezervy: automaticky vkládejte mezi rezervace časové rezervy na přípravu, úklid nebo přestavbu místnosti a vybavení.
- Opakující se rezervace: používejte systém jak pro jednotlivé rezervace, tak pro opakující se rezervace místností.
Provozujte komerční podnikání nebo aplikujte interní poplatky za místnosti
Objevte nové obchodní příležitosti a nechte software zpracovávat platby předem, pokud provozujete podnikání.
- Cenová pravidla: nastavte cenová pravidla tak, aby členové mohli rezervovat místnost zdarma nebo za kredity, a nečlenové platili předem, nebo nastavte špičkové a mimosezónní ceny.
- Propagace: přilákejte nové zákazníky vytvářením vlastních slevových kupónů a promo akcí (např. „První rezervace místnosti zdarma“ nebo „Pronajmi 1 místnost, získej 1 zdarma“).
- Kancelářské vybavení: umožněte uživatelům snadno přidat ke své rezervaci místnosti vybavení, jako je projektor nebo konferenční telefon.
- Události: používejte SuperSaaS také jako registrační systém při pořádání akcí.
Online rezervační systém je ideální pro správu prostor
Mnoho našich zákazníků se věnuje správě prostor nebo provozuje kanceláře. Na základě jejich zpětné vazby jsme v průběhu let systém optimalizovali a přidali funkce tak, aby pokrýval jakékoli potřeby plánování ve vaší firmě.
- Neomezeně: žádné limity na počet rozvrhů místností nebo zdrojů ve všech našich placených balíčcích.
- Storno podmínky: určete, zda a jak dlouho předem mohou být rezervace místností změněny nebo zrušeny.
- Interní oznámení: automaticky zasílejte zprávy přes Slack nebo e-mailem relevantním zaměstnancům, např. pro úklid místnosti po schůzce nebo nastavení projektoru pro další rezervaci.
- Rezervace na místě: použijte QR kódy nebo tablety u místností pro okamžitou rezervaci. Nebo pomocí QR kódů zaznamenávejte docházku.
- Rozdělení místností: rozdělte místnost (nebo i pracovní stůl) na dvě oddělené části pomocí přepážky a umožněte rezervaci celé místnosti nebo každé části zvlášť.
Snadno přidejte rezervační systém místností na svůj web


Nevěřte jen nám,
poslechněte si naše zákazníky


- Rezervace hot desků
- Zasedací místnosti
- Pronájem prostor pro akce
- Coworkingová centra
- Třídy
- Pracovní stoly
- Kancelářské zdroje
- Pracoviště
- a mnohem víc…

Rozhovor s dlouholetou zákaznicí
Kateřina Dahlová je kariérní koučka žijící v Dánsku. Stala se kariérní konzultantkou pro lidi hledající nové pracovní příležitosti. Katka začala používat SuperSaaS v roce 2020 pro online plánování schůzek.
Přečtěte si příběh KatkyPropojte svůj rezervační systém místností s oblíbenými aplikacemi a softwarem
Prozkoumejte řadu výkonných integrací, které dělají ze SuperSaaS nejflexibilnější online systém pro rezervace a správu schůzek pro všechny typy organizací.
Výhody online rezervace místností pro vaši kancelář
Vyšší efektivita
Automatizace procesu rezervace eliminuje potřebu ručního sledování obsazenosti místností, šetří čas a předchází dvojitým rezervacím.
Lepší služby
Okamžité rezervace kdykoli eliminují potřebu zdlouhavé komunikace tam a zpět. Tento druh samoobslužného řešení dnes zákazníci obvykle preferují.
Méně nedostavení se na schůzku
Automatické připomínky prostřednictvím e-mailu nebo SMS zabraňují zapomenutým nebo zmeškaným rezervacím, čímž pomáhají maximálně využít kapacitu kanceláře.
Často kladené otázky
Odpovědi, o kterých jste ani netušili, že je potřebujete
Obecné dotazy
Čím se SuperSaaS liší od konkurence?
SuperSaaS nabízí více funkcí než jiné rezervační systémy, a to díky neustálému vylepšování na základě zpětné vazby od zákazníků během posledních 15 let.To zajišťuje, že se obvykle přizpůsobí vašemu pracovnímu postupu, místo abyste museli přizpůsobovat vaše podnikání možnostem systému.
Díky našemu rozsahu můžeme rozložit náklady mezi mnoho zákazníků, což se promítá do lepší ceny.
Potřebuji mít vlastní webové stránky?
SuperSaaS lze bez problémů integrovat do jakéhokoli webu. Pokud zatím nemáte vlastní web, můžete použít přímý odkaz na rozvrh SuperSaaS, vložit ho do podpisu e-mailu, sdílet ho přes WhatsApp nebo jej umístit na svou stránku na Facebooku či Instagramu.Máte mobilní aplikaci?
Když vy nebo vaši klienti navštívíte rozvrh na mobilním zařízení, jako je iPhone nebo Android, systém automaticky zobrazí verzi optimalizovanou pro mobilní zařízení.
Rozvrh si také můžete zobrazit pomocí ikony na domovské obrazovce iPadu nebo iPhonu. Vypadá to jako aplikace, ale nemusíte ji stahovat z App Store. Více informací najdete v části mobilní zařízení.
Mohu propojit SuperSaaS s jinými kalendáři?
Dostupnost v rozvrhu SuperSaaS můžete nechat záviset na vašem kalendáři Google nebo Outlook. SuperSaaS získává pouze informaci o dostupnosti (volno/obsazeno), vaše schůzky se nestahují.
Díky tomu mohou uživatelé rezervovat ve vašem osobním kalendáři, aniž by měli přístup k podrobnostem ve vašem kalendáři.
Předplatné a fakturace
Je bezplatná verze opravdu zdarma?
SuperSaaS je 100% zdarma k použití bez časového omezení a pro spuštění není potřeba zadávat platební kartu. Bezplatná verze má limit 50 rezervací a na stránce rozvrhu se zobrazují reklamy, spolu s několika dalšími omezeními.Podrobnosti naleznete na stránce s cenami. Bezplatnou službu můžete používat pro soukromé a nekomerční účely.
Mohu přejít na větší nebo menší tarif?
Můžete přejít na vyšší nebo nižší tarif kdykoli, platby se upraví automaticky. Můžete se dokonce vrátit zpět na bezplatnou verzi, pokud software na čas nepotřebujete, a vrátit se k němu později. Sezónní podniky tak platí jen v době sezóny.Co se stane, když překročím limit rezervací?
Pokud překročíte maximální počet rezervací povolených vaším tarifem, systém vás na to upozorní e-mailem. Pak máte tři dny na to, abyste tarif navýšili nebo počet rezervací snížili (v případě potřeby nám napište a rádi vám poskytneme více času).
Vaše budoucí rezervace nikdy nemažeme. Pokud ale i po třech dnech překročíte limit, systém již nebude přijímat nové rezervace, dokud se situace nevyřeší. Vše ostatní bude nadále fungovat, včetně možnosti zobrazit nebo upravit již zadané rezervace.
Účtujete poplatek, když zákazníci platí za rezervaci?
Pokud chcete, aby zákazníci platili předem, můžete využít integrovaný platební systém. Můžete si vybrat z několika poskytovatelů plateb, jako je PayPal nebo Stripe, nebo je i kombinovat. Platby jdou přímo na váš účet a poskytovatel si strhne svůj poplatek. SuperSaaS si žádný poplatek neúčtuje.
Lze také využít vestavěný „kreditní systém“, kde si zákazníci předem nakoupí kredity, které pak používají pro rezervace.
Více informací naleznete v naší dokumentaci.