Nejflexibilnější systém rezervací zasedacích místností

Založit si účet zdarma Žádné platební údaje nejsou vyžadovány.
Náš bezplatný tarif je zdarma navždy.

Rezervace zasedacích místností jednoduše

Navrženo pro kanceláře

Snadno spravujte své zasedací místnosti pomocí našeho rezervačního softwaru. Určete dostupnost a kapacitu, nastavte opakované schůzky, přizpůsobte konfiguraci místnosti.

Plně integrované řešení

Automatická synchronizace rezervací s kalendáři a integrace platebních systémů, zasílání potvrzení a připomenutí přes SMS a e-mail.

Dostupné a škálovatelné

Začněte již od 150 Kč měsíčně s tarifem, který roste s vašimi potřebami.

Ukázka SuperSaaS na počítači pro konferenční a zasedací místnosti
Ukázka SuperSaaS na mobilním zařízení pro konferenční a zasedací místnosti
Ukázka rozvrhu typu widget na tabletu pro konferenční a zasedací místnosti

"Prozkoumala jsem více než 20 systémů a nic se nevyrovná SuperSaaS.SuperSaaS je bezkonkurenční. Klid na duši za snadnost a spolehlivost je k nezaplacení."

Šárka M., Majitelka firmy

Funkce našeho rezervačního systému

Samoobslužná rezervace zákazníků

Ušetřete čas nastavením, kdy a jak mohou uživatelé rezervovat místnosti, vybavení nebo pracovní stoly bez vaší účasti.

Přizpůsobí se vašemu podnikání

Centrum správy, nastavení dostupnosti místností, časových slotů a rezervací.

Konfigurace místnosti

Automatický čas na úklid nebo přípravu.

Vlastní rozvržení a formuláře

Plné přizpůsobení layoutu a požadovaných informací.

Přidejte na svůj web

Zobrazení rozvrhu na webu či tabletu u vchodu.

Potvrzení a připomínky

Automatické e-mailové a SMS potvrzení a připomenutí.

Vaše podnikání, vaše pravidla

Ať už chcete nastavit storno podmínky, pravidla rezervací nebo speciální slevy, SuperSaaS vám umožní řídit každý aspekt vašeho rezervačního procesu

Různé možnosti plateb

Platba při rezervaci nebo vystavení faktury přes vašeho poskytovatele.

Kombinace a synchronizace kalendářů

Kombinujte dostupnost z více kalendářů, propojte Google nebo Outlook kalendář, aby rezervace v něm byly v SuperSaaS označeny jako nedostupné

Správa uživatelů

Uživatelské skupiny s přístupy k různým místnostem.

Přehledy a analýzy

Statistiky a export dat.

Zabezpečení a spolehlivost

Vaše data jsou bezpečně uložena v souladu s GDPR, se zálohami a monitorováním 24/7

Proč má online rezervace místností smysl

SuperSaaS rozvrh na notebooku

Vaši uživatelé si rezervují místnosti online 24/7

Pomocí softwaru pro online rezervace můžete snadno umožnit uživatelům rezervovat si místnosti nebo pracovní místa kdykoli. Automatizací šetříte čas, maximalizujete využití prostor a poskytujete uživatelům lepší služby.

  • Zvýšení spokojenosti: umožněte uživatelům provádět rezervace a přeplánovávat je podle jejich potřeb.
  • Snížení neúčasti: automaticky zasílejte potvrzení rezervace místnosti a připomínky krátce před rezervovaným časem.
  • Časové rezervy: automaticky vkládejte mezi rezervace časové rezervy na přípravu, úklid nebo přestavbu místnosti a vybavení.
  • Opakující se rezervace: používejte systém jak pro jednotlivé rezervace, tak pro opakující se rezervace místností.

Provozujte komerční podnikání nebo aplikujte interní poplatky za místnosti

Objevte nové obchodní příležitosti a nechte software zpracovávat platby předem, pokud provozujete podnikání.

  • Cenová pravidla: nastavte cenová pravidla tak, aby členové mohli rezervovat místnost zdarma nebo za kredity, a nečlenové platili předem, nebo nastavte špičkové a mimosezónní ceny.
  • Propagace: přilákejte nové zákazníky vytvářením vlastních slevových kupónů a promo akcí (např. „První rezervace místnosti zdarma“ nebo „Pronajmi 1 místnost, získej 1 zdarma“).
  • Kancelářské vybavení: umožněte uživatelům snadno přidat ke své rezervaci místnosti vybavení, jako je projektor nebo konferenční telefon.
  • Události: používejte SuperSaaS také jako registrační systém při pořádání akcí.

Online rezervační systém je ideální pro správu prostor

Mnoho našich zákazníků se věnuje správě prostor nebo provozuje kanceláře. Na základě jejich zpětné vazby jsme v průběhu let systém optimalizovali a přidali funkce tak, aby pokrýval jakékoli potřeby plánování ve vaší firmě.

  • Neomezeně: žádné limity na počet rozvrhů místností nebo zdrojů ve všech našich placených balíčcích.
  • Storno podmínky: určete, zda a jak dlouho předem mohou být rezervace místností změněny nebo zrušeny.
  • Interní oznámení: automaticky zasílejte zprávy přes Slack nebo e-mailem relevantním zaměstnancům, např. pro úklid místnosti po schůzce nebo nastavení projektoru pro další rezervaci.
  • Rezervace na místě: použijte QR kódy nebo tablety u místností pro okamžitou rezervaci. Nebo pomocí QR kódů zaznamenávejte docházku.
  • Rozdělení místností: rozdělte místnost (nebo i pracovní stůl) na dvě oddělené části pomocí přepážky a umožněte rezervaci celé místnosti nebo každé části zvlášť.

Snadno přidejte rezervační systém místností na svůj web

Integrujte tlačítko nebo rozvrh na svůj web nebo ho používejte samostatně
Funguje stejně dobře na počítači i na mobilu
Přizpůsobte vzhled a styl tak, aby odpovídal vašemu webu
yourdomain.com
Summit Suites
Rezervovat místnost
Summit Suites
Rezervovat místnost
Portrét spokojené zákaznice používající online rezervační systém Portrét spokojené zákaznice využívající online rezervace schůzek

Nevěřte jen nám,
poslechněte si naše zákazníky

Pořádám fotografické workshopy a plánování schůzek bylo vždy noční můra. Miluji tento systém – bez něj bych plánování nezvládl bez spousty pomoci.

John Ater, Fotograf

Vyzkoušeli jsme několik online rezervačních kalendářů – tenhle je zdaleka nejlepší a nejflexibilnější. Naše společnost je nahrávací studio a kapely milují, že se mohou samy rezervovat! Od přechodu na SuperSaaS jsme zaznamenali prudký nárůst rezervací zkušeben.

Honza M.,CL Studio

SuperSaaS vyhověl specifickým potřebám našeho centra krátkodenní péče a zároveň usnadnil rodičům vytvářet vlastní rezervace.

Marie J., Centrum Smile

Používáme SuperSaaS k online rezervaci všeho – od zasedacích místností po kola, a všichni naši zaměstnanci si pochvalují, jak je systém snadný a efektivní.

Lucie S., CoWork

Snadno použitelný online rezervační systém s výbornými funkcemi, díky kterým je vedení záznamů hračka. Snadno přizpůsobíme sezení podle přihlášených osob.

Karek L. Koučing centrum

Používáme SuperSaaS k registracím do mnoha psích výcvikových kurzů a jak trenéři, tak studenti jsou velmi spokojení s jeho funkčností!

Julie, Psi hrátky

SuperSaaS byl spuštěn během 15 minut a během hodiny byl plně integrován do mého webu jak vzhledem, tak formátem. Flexibilita a jednoduchost tohoto systému je působivá.

Kamil, Harmony Fitness
Portrét spokojeného zákazníka používajícího online rezervaci
Portrét spokojeného zákazníka využívajícího online plánování schůzek
Náš rezervační systém se používá pro:
  • Rezervace hot desků
  • Zasedací místnosti
  • Pronájem prostor pro akce
  • Coworkingová centra
  • Třídy
  • Pracovní stoly
  • Kancelářské zdroje
  • Pracoviště
  • a mnohem víc…
Kateřina Dahlová

Rozhovor s dlouholetou zákaznicí

Kateřina Dahlová je kariérní koučka žijící v Dánsku. Stala se kariérní konzultantkou pro lidi hledající nové pracovní příležitosti. Katka začala používat SuperSaaS v roce 2020 pro online plánování schůzek.

Přečtěte si příběh Katky

Výhody online rezervace místností pro vaši kancelář

Vyšší efektivita

Automatizace procesu rezervace eliminuje potřebu ručního sledování obsazenosti místností, šetří čas a předchází dvojitým rezervacím.

Lepší služby

Okamžité rezervace kdykoli eliminují potřebu zdlouhavé komunikace tam a zpět. Tento druh samoobslužného řešení dnes zákazníci obvykle preferují.

Méně nedostavení se na schůzku

Automatické připomínky prostřednictvím e-mailu nebo SMS zabraňují zapomenutým nebo zmeškaným rezervacím, čímž pomáhají maximálně využít kapacitu kanceláře.

Často kladené otázky

Odpovědi, o kterých jste ani netušili, že je potřebujete

Obecné dotazy

Čím se SuperSaaS liší od konkurence? SuperSaaS nabízí více funkcí než jiné rezervační systémy, a to díky neustálému vylepšování na základě zpětné vazby od zákazníků během posledních 15 let.

To zajišťuje, že se obvykle přizpůsobí vašemu pracovnímu postupu, místo abyste museli přizpůsobovat vaše podnikání možnostem systému.

Díky našemu rozsahu můžeme rozložit náklady mezi mnoho zákazníků, což se promítá do lepší ceny.

Potřebuji mít vlastní webové stránky? SuperSaaS lze bez problémů integrovat do jakéhokoli webu. Pokud zatím nemáte vlastní web, můžete použít přímý odkaz na rozvrh SuperSaaS, vložit ho do podpisu e-mailu, sdílet ho přes WhatsApp nebo jej umístit na svou stránku na Facebooku či Instagramu.
Máte mobilní aplikaci?

Když vy nebo vaši klienti navštívíte rozvrh na mobilním zařízení, jako je iPhone nebo Android, systém automaticky zobrazí verzi optimalizovanou pro mobilní zařízení.

Rozvrh si také můžete zobrazit pomocí ikony na domovské obrazovce iPadu nebo iPhonu. Vypadá to jako aplikace, ale nemusíte ji stahovat z App Store. Více informací najdete v části mobilní zařízení.

Mohu propojit SuperSaaS s jinými kalendáři?

Dostupnost v rozvrhu SuperSaaS můžete nechat záviset na vašem kalendáři Google nebo Outlook. SuperSaaS získává pouze informaci o dostupnosti (volno/obsazeno), vaše schůzky se nestahují.

Díky tomu mohou uživatelé rezervovat ve vašem osobním kalendáři, aniž by měli přístup k podrobnostem ve vašem kalendáři.

Předplatné a fakturace

Je bezplatná verze opravdu zdarma? SuperSaaS je 100% zdarma k použití bez časového omezení a pro spuštění není potřeba zadávat platební kartu. Bezplatná verze má limit 50 rezervací a na stránce rozvrhu se zobrazují reklamy, spolu s několika dalšími omezeními.

Podrobnosti naleznete na stránce s cenami. Bezplatnou službu můžete používat pro soukromé a nekomerční účely.

Mohu přejít na větší nebo menší tarif? Můžete přejít na vyšší nebo nižší tarif kdykoli, platby se upraví automaticky. Můžete se dokonce vrátit zpět na bezplatnou verzi, pokud software na čas nepotřebujete, a vrátit se k němu později. Sezónní podniky tak platí jen v době sezóny.
Co se stane, když překročím limit rezervací?

Pokud překročíte maximální počet rezervací povolených vaším tarifem, systém vás na to upozorní e-mailem. Pak máte tři dny na to, abyste tarif navýšili nebo počet rezervací snížili (v případě potřeby nám napište a rádi vám poskytneme více času).

Vaše budoucí rezervace nikdy nemažeme. Pokud ale i po třech dnech překročíte limit, systém již nebude přijímat nové rezervace, dokud se situace nevyřeší. Vše ostatní bude nadále fungovat, včetně možnosti zobrazit nebo upravit již zadané rezervace.

Účtujete poplatek, když zákazníci platí za rezervaci?

Pokud chcete, aby zákazníci platili předem, můžete využít integrovaný platební systém. Můžete si vybrat z několika poskytovatelů plateb, jako je PayPal nebo Stripe, nebo je i kombinovat. Platby jdou přímo na váš účet a poskytovatel si strhne svůj poplatek. SuperSaaS si žádný poplatek neúčtuje.

Lze také využít vestavěný „kreditní systém“, kde si zákazníci předem nakoupí kredity, které pak používají pro rezervace.

Více informací naleznete v naší dokumentaci.