Online rezervační systém pro psí salóny

Založit si účet zdarma Žádné platební údaje nejsou vyžadovány.
Náš bezplatný tarif je zdarma navždy.

Zjednodušte plánování schůzek ve vašem psím salónu

Přizpůsobeno psím salónům

Snadno spravujte objednávky na stříhání, hlídání nebo denní péči. Přizpůsobte nabídku služeb, naplánujte časy pro předání a vyzvednutí mazlíčků a vytvořte speciální balíčky péče.

Bezproblémová integrace pro plynulý provoz

Automaticky synchronizujte rezervace s kalendářovými aplikacemi, abyste měli vždy aktuální přehled. Nabídněte bezpečné možnosti platby a používejte SMS nebo e-maily k potvrzení a připomenutí schůzek.

Dostupné a flexibilní

Začněte již od 150 Kč za měsíc s plány, které rostou s vaším psím salónem. Vyjděte vstříc potřebám majitelů psů ve vašem okolí bez nutnosti velkých investic. Placené plány jednoduše zahrnují všechny funkce.

Příklad rozvrhu SuperSaaS na počítači pro psí salóny
Příklad rozvrhu SuperSaaS na mobilním zařízení pro psí salóny
Příklad rozvrhu typu widget SuperSaaS na tabletu pro psí salóny

„Používáme SuperSaaS jako online rezervační systém pro naše služby. Díky tomu už nemusíme přijímat telefonáty ani zprávy od klientů – mohou se jednoduše zaregistrovat online, zaplatit a zarezervovat si časový slot kdykoli během dne či noci.

Jsme ohromeni, jak snadno se plánovací kalendář SuperSaaS používá, a skvělou zákaznickou podporou.

Julie B., Psí salón Budějovice

Funkce našeho rezervačního systému pro psí salóny a psí cvičiště

Samoobslužná rezervace zákazníků

Šetřete čas nastavením možností, kdy a jak si mohou zákazníci sami rezervovat nebo přeplánovat schůzky bez vaší účasti

Přizpůsobí se vašemu podnikání

Veškeré funkce, které potřebujete pro provoz služeb v psím salónu, včetně možnosti opakovaných rezervací pro pravidelné zákazníky

Vlastní rozvržení a formuláře

Plně přizpůsobte vzhled a požadujte specifické informace v rámci rezervace, jako je jméno psa, plemeno, velikost nebo pokyny ke krmení a medikaci

Přidejte na svůj web

Integrujte svůj rezervační systém do vlastního (responzivního) webu, např. pomocí JavaScriptu nebo pluginu pro WordPress, a přizpůsobte jej své značce

Potvrzení a připomínky

Potvrďte rezervace a posílejte připomínky e-mailem nebo SMS, aby nikdo nezapomněl. Získejte upozornění při změnách

Vaše podnikání, vaše pravidla

Ať už chcete nastavit storno podmínky, pravidla rezervací nebo speciální slevy, SuperSaaS vám umožní řídit každý aspekt vašeho rezervačního procesu

Různé možnosti plateb

Nechte zákazníky zaplatit při rezervaci, nebo jim pošlete fakturu později prostřednictvím vlastního poskytovatele plateb

Kombinace a synchronizace kalendářů

Kombinujte dostupnost z více kalendářů, propojte Google nebo Outlook kalendář, aby rezervace v něm byly v SuperSaaS označeny jako nedostupné

Široké možnosti přizpůsobení

Přidejte klienty na čekací listinu s automatickým nebo ručním přesunem, přidejte časové mezery, vytvářejte opakující se rezervace

Správa uživatelů

Nastavte různá oprávnění pro členy týmu nebo vytvořte uživatelské skupiny s přístupem ke konkrétním rozvrhům

Přehledy a analýzy

Získejte přehled o rezervacích pomocí nástěnky nebo exportujte data do jiných programů, například Excelu

Zabezpečení a spolehlivost

Vaše data jsou bezpečně uložena v souladu s GDPR, se zálohami a monitorováním 24/7

Proč psí salóny čím dál častěji využívají online rezervační software

SuperSaaS rozvrh na notebooku

Majitelé psů upřednostňují online rezervace služeb

Díky našemu online rezervačnímu systému mohou provozovatelé psích salónů nabídnout svým klientům pohodlí rezervace stříhání, hlídání, veterinárních návštěv a dalších služeb kdykoli. Automatizace nejen šetří administrativní čas, ale také optimalizuje rozvrh a zvyšuje spokojenost zákazníků i dostupnost vašich služeb.

  • Zjednodušené plánování: majitelé mazlíčků si mohou snadno rezervovat, přeplánovat nebo zrušit termíny podle vlastních potřeb, což zlepšuje celkový zážitek.
  • Přizpůsobený výběr služeb: umožněte majitelům vybrat konkrétní služby pro jejich mazlíčky – od podrobností ke stříhání až po délku ubytování či zdravotní požadavky – přímo přes rozhraní rezervace.
  • Opakující se rezervace: umožněte plánování pravidelné péče o mazlíčky pomocí opakujících se rezervací, které zajišťují konzistentní péči.

Rozšiřte své podnikání a zvyšte provozní efektivitu

Automatizujte administrativní procesy vašeho psího salónu – od správy rezervací až po zpracování plateb – a získejte tak více času na poskytování špičkové péče i rozvoj vašeho podnikání.

  • Automatizované platby: nabídněte možnost platby při rezervaci, prodej kreditových balíčků nebo automatické zasílání faktur prostřednictvím vašeho poskytovatele plateb.
  • Dynamické cenové strategie: nastavte ceny podle hodnoty vašich služeb, včetně špičkových časů, zvláštní péče nebo balíčků.
  • Správa akcí a slev: přilákejte nové zákazníky pomocí vlastních slevových kupónů a propagačních nabídek. Například sleva při rezervaci více ubytování najednou.

Navrženo pro specifické potřeby plánování péče o mazlíčky

Na základě rozsáhlé zpětné vazby od odborníků v oblasti péče o mazlíčky jsme náš systém přizpůsobili právě tomuto odvětví, takže můžete své služby spravovat efektivněji a poskytovat ještě lepší péči svým chlupatým klientům.

  • Komplexní přizpůsobení: přizpůsobte systém libovolnému počtu služeb, zaměstnanců nebo vybavení bez dodatečných nákladů.
  • Flexibilní storno podmínky: nastavte pravidla, která chrání vaše podnikání a zároveň poskytují flexibilitu klientům.
  • Rezervace speciálních akcí a služeb: snadno spravujte přihlášky na kurzy výcviku psů, očkovací kliniky nebo jiné skupinové události.

Snadno přidejte online rezervaci psích salonů na svůj web

Integrujte tlačítko nebo rozvrh na svůj web nebo ho používejte samostatně
Funguje stejně dobře na počítači i na mobilu
Přizpůsobte vzhled a styl tak, aby odpovídal vašemu webu
vasedomena.cz
Waggytails
Vyvenčit psa
Waggytails
Vyvenčit psa
Portrét spokojené zákaznice používající online rezervační systém Portrét spokojené zákaznice využívající online rezervace schůzek

Nevěřte jen nám,
poslechněte si naše zákazníky

Pořádám fotografické workshopy a plánování schůzek bylo vždy noční můra. Miluji tento systém – bez něj bych plánování nezvládl bez spousty pomoci.

John Ater, Fotograf

Vyzkoušeli jsme několik online rezervačních kalendářů – tenhle je zdaleka nejlepší a nejflexibilnější. Naše společnost je nahrávací studio a kapely milují, že se mohou samy rezervovat! Od přechodu na SuperSaaS jsme zaznamenali prudký nárůst rezervací zkušeben.

Honza M.,CL Studio

SuperSaaS vyhověl specifickým potřebám našeho centra krátkodenní péče a zároveň usnadnil rodičům vytvářet vlastní rezervace.

Marie J., Centrum Smile

Používáme SuperSaaS k online rezervaci všeho – od zasedacích místností po kola, a všichni naši zaměstnanci si pochvalují, jak je systém snadný a efektivní.

Lucie S., CoWork

Snadno použitelný online rezervační systém s výbornými funkcemi, díky kterým je vedení záznamů hračka. Snadno přizpůsobíme sezení podle přihlášených osob.

Karek L. Koučing centrum

Používáme SuperSaaS k registracím do mnoha psích výcvikových kurzů a jak trenéři, tak studenti jsou velmi spokojení s jeho funkčností!

Julie, Psi hrátky

SuperSaaS byl spuštěn během 15 minut a během hodiny byl plně integrován do mého webu jak vzhledem, tak formátem. Flexibilita a jednoduchost tohoto systému je působivá.

Kamil, Harmony Fitness
Portrét spokojeného zákazníka používajícího online rezervaci
Portrét spokojeného zákazníka využívajícího online plánování schůzek
Náš rezervační systém se využívá pro:
  • Venčení psů
  • Hlídání mazlíčků
  • Psí salón
  • Školy výcviku mazlíčků
  • Denní péče o mazlíčky
  • Fotografování mazlíčků
  • Ubytování psů
  • Psí hotely
  • Výcvik psů
  • Psí útulky
  • a mnohem víc…
Kateřina Dahlová

Rozhovor s dlouholetou zákaznicí

Kateřina Dahlová je kariérní koučka žijící v Dánsku. Stala se kariérní konzultantkou pro lidi hledající nové pracovní příležitosti. Katka začala používat SuperSaaS v roce 2020 pro online plánování schůzek.

Přečtěte si příběh Katky

Přínosy rezervačního systému pro vaše podnikání

Vyšší efektivita

Automatizací rezervačního procesu odpadá potřeba přijímat hovory a ručně koordinovat rozvrh, což šetří čas a snižuje riziko lidských chyb, například dvojích rezervací.

Lepší služby

Okamžité rezervace kdykoli během dne eliminují nutnost zdlouhavé komunikace tam a zpět. Tento typ samoobslužného řešení zákazníci v dnešním digitálním světě zpravidla preferují.

Méně nedostavení se na schůzku

Automatické připomínky e-mailem nebo SMS výrazně snižují počet zapomenutých nebo zmeškaných schůzek a zajišťují, že váš provoz běží na plný výkon.

Často kladené otázky

Odpovědi, o kterých jste ani netušili, že je potřebujete

Obecné dotazy

Čím se SuperSaaS liší od konkurence? SuperSaaS nabízí více funkcí než jiné rezervační systémy, a to díky neustálému vylepšování na základě zpětné vazby od zákazníků během posledních 15 let.

To zajišťuje, že se obvykle přizpůsobí vašemu pracovnímu postupu, místo abyste museli přizpůsobovat vaše podnikání možnostem systému.

Díky našemu rozsahu můžeme rozložit náklady mezi mnoho zákazníků, což se promítá do lepší ceny.

Potřebuji mít vlastní webové stránky? SuperSaaS lze bez problémů integrovat do jakéhokoli webu. Pokud zatím nemáte vlastní web, můžete použít přímý odkaz na rozvrh SuperSaaS, vložit ho do podpisu e-mailu, sdílet ho přes WhatsApp nebo jej umístit na svou stránku na Facebooku či Instagramu.
Máte mobilní aplikaci?

Když vy nebo vaši klienti navštívíte rozvrh na mobilním zařízení, jako je iPhone nebo Android, systém automaticky zobrazí verzi optimalizovanou pro mobilní zařízení.

Rozvrh si také můžete zobrazit pomocí ikony na domovské obrazovce iPadu nebo iPhonu. Vypadá to jako aplikace, ale nemusíte ji stahovat z App Store. Více informací najdete v části mobilní zařízení.

Mohu propojit SuperSaaS s jinými kalendáři?

Dostupnost v rozvrhu SuperSaaS můžete nechat záviset na vašem kalendáři Google nebo Outlook. SuperSaaS získává pouze informaci o dostupnosti (volno/obsazeno), vaše schůzky se nestahují.

Díky tomu mohou uživatelé rezervovat ve vašem osobním kalendáři, aniž by měli přístup k podrobnostem ve vašem kalendáři.

Předplatné a fakturace

Je bezplatná verze opravdu zdarma? SuperSaaS je 100% zdarma k použití bez časového omezení a pro spuštění není potřeba zadávat platební kartu. Bezplatná verze má limit 50 rezervací a na stránce rozvrhu se zobrazují reklamy, spolu s několika dalšími omezeními.

Podrobnosti naleznete na stránce s cenami. Bezplatnou službu můžete používat pro soukromé a nekomerční účely.

Mohu přejít na větší nebo menší tarif? Můžete přejít na vyšší nebo nižší tarif kdykoli, platby se upraví automaticky. Můžete se dokonce vrátit zpět na bezplatnou verzi, pokud software na čas nepotřebujete, a vrátit se k němu později. Sezónní podniky tak platí jen v době sezóny.
Co se stane, když překročím limit rezervací?

Pokud překročíte maximální počet rezervací povolených vaším tarifem, systém vás na to upozorní e-mailem. Pak máte tři dny na to, abyste tarif navýšili nebo počet rezervací snížili (v případě potřeby nám napište a rádi vám poskytneme více času).

Vaše budoucí rezervace nikdy nemažeme. Pokud ale i po třech dnech překročíte limit, systém již nebude přijímat nové rezervace, dokud se situace nevyřeší. Vše ostatní bude nadále fungovat, včetně možnosti zobrazit nebo upravit již zadané rezervace.

Účtujete poplatek, když zákazníci platí za rezervaci?

Pokud chcete, aby zákazníci platili předem, můžete využít integrovaný platební systém. Můžete si vybrat z několika poskytovatelů plateb, jako je PayPal nebo Stripe, nebo je i kombinovat. Platby jdou přímo na váš účet a poskytovatel si strhne svůj poplatek. SuperSaaS si žádný poplatek neúčtuje.

Lze také využít vestavěný „kreditní systém“, kde si zákazníci předem nakoupí kredity, které pak používají pro rezervace.

Více informací naleznete v naší dokumentaci.