Online rezervační systém pro rodičovské schůzky
Náš bezplatný tarif je zdarma navždy.
Zjednodušte rezervace rodičovských schůzek
Naplánujte dostupné časy, spravujte kalendáře učitelů a přizpůsobte délku schůzek pro efektivní diskuze o pokroku studentů.
Automaticky synchronizujte agendy s kalendářovými aplikacemi, které váš tým používá. Použijte SMS nebo e-mail pro potvrzení a připomenutí schůzek.
S tarify již od 150 Kč za měsíc je náš systém navržen pro podporu škol všech velikostí. Placené tarify jednoduše zahrnují všechny funkce.


„Používali jsme rezervace na schůzky po telefonu, což bylo pro učitele občas nepohodlné. Teď si snadno rezervují schůzky přes internet. Naše práce je díky tomu mnohem jednodušší.“
Funkce našeho rezervačního systému pro rodičovské schůzky
Rodiče si rezervují sami
Ušetřete čas předdefinováním, kdy a jak si rodiče mohou rezervovat nebo přeplánovat schůzku bez vaší asistence
Přizpůsobí se vašemu podnikání
Veškeré funkce, které potřebujete pro organizaci rodičovských schůzek, včetně nastavení časové rezervy pro smysluplné rozhovory
Vlastní rozvržení a formuláře
Plně přizpůsobte vzhled a zeptejte se na specifické informace potřebné k rezervaci, např. jméno studenta nebo témata k projednání
Přidejte na svůj web
Integrujte svůj rezervační systém do vlastního (responzivního) webu, např. pomocí JavaScriptu nebo pluginu pro WordPress, a přizpůsobte jej své značce
Potvrzení a připomínky
Potvrďte rezervace a posílejte připomínky e-mailem nebo SMS, aby nikdo nezapomněl. Získejte upozornění při změnách
Kombinace a synchronizace kalendářů
Kombinujte dostupnost z více kalendářů, propojte Google nebo Outlook kalendář, aby rezervace v něm byly v SuperSaaS označeny jako nedostupné
Správa uživatelů
Nastavte různá oprávnění pro členy týmu nebo vytvořte uživatelské skupiny s přístupem ke konkrétním rozvrhům
Přehledy a analýzy
Získejte přehled o své minulosti i budoucích rezervacích nebo exportujte data do různých aplikací, jako je Excel
Zabezpečení a spolehlivost
Vaše data jsou bezpečně uložena v souladu s GDPR, se zálohami a monitorováním 24/7
Proč je online rezervace rodičovských schůzek tak pohodlná

Rodiče si rezervují schůzky s učiteli online 24/7
Umožněte rodičům rezervovat si schůzky s učiteli kdykoli a z jakéhokoli zařízení. Náš online rezervační systém usnadňuje domluvu rodičovských schůzek a eliminuje složitou ruční koordinaci.
- Pohodlná rezervace: nabídněte rodičům flexibilitu pro rezervaci nebo přeplánování schůzek dle jejich i vaší dostupnosti.
- Zachycení informací předem: použijte registrační formuláře ke shromažďování otázek nebo témat předem, což pomůže učiteli s přípravou.
- Snížení nedostavení se: připomeňte schůzku rodičům (i učitelům!) automatickými e-maily nebo SMS zprávami.
Zjednodušte komunikaci a zvyšte zapojení
Náš online rezervační systém automatizuje celý proces, čímž šetří čas učitelům i rodičům a zlepšuje kvalitu komunikace.
- Minimalizace administrativy: snižte zátěž školních administrátorů nebo učitelů automatizací rezervací.
- Čas na přípravu: přidejte učitelům časový prostor na přípravu před schůzkou, aby byla efektivnější. Nebo přidejte časovou rezervu po každé schůzce pro dodržení rozvrhu.
- Virtuální schůzky: automaticky odešlete odkaz na videokonferenci přes Google Meet nebo Zoom, pokud schůzka probíhá online.
Komplexní řešení pro vzdělávací komunikaci
Systém je navržen tak, aby podporoval nejen rodičovské schůzky, ale také širokou škálu školních aktivit a usnadnil spojení mezi rodiči a učiteli.
- Neomezená škálovatelnost: podporuje jakýkoli počet učitelů, rozvrhů nebo uživatelů.
- Vícejazyčná podpora: přístupný školním komunitám díky podpoře 34 jazyků.
- Registrace na akce: kromě schůzek lze systém využít také k registraci na školní akce, kroužky a další aktivity.
Snadno přidejte online rezervace na svůj web


Nevěřte jen nám,
poslechněte si naše zákazníky


- Dny otevřených dveří
- Rodičovské schůzky
- Spolky rodičů a učitelů
- Informační schůzky pro rodiče
- Vzdělávací semináře
- Workshopy pro rodiče
- Školní poradní výbory nebo rady
- a mnohem víc…

Rozhovor s dlouholetou zákaznicí
Kateřina Dahlová je kariérní koučka žijící v Dánsku. Stala se kariérní konzultantkou pro lidi hledající nové pracovní příležitosti. Katka začala používat SuperSaaS v roce 2020 pro online plánování schůzek.
Přečtěte si příběh KatkyPropojte svůj rezervační kalendář s oblíbenými aplikacemi a softwarem
Prozkoumejte řadu výkonných integrací, které dělají ze SuperSaaS nejflexibilnější online systém pro rezervace a správu schůzek pro všechny typy organizací.
Výhody pro vaši školu
Vyšší efektivita
Automatizací rezervačního procesu odpadá potřeba přijímat hovory a ručně koordinovat rozvrh, což šetří čas a snižuje riziko lidských chyb, například dvojích rezervací.
Lepší služby
Okamžitá rezervace schůzky kdykoliv eliminuje potřebu zdlouhavé domluvy. Tento typ samoobslužného systému dnes většina rodičů upřednostňuje.
Méně nedostavení se na schůzku
Automatické připomínky e-mailem nebo SMS výrazně snižují počet zapomenutých či zmeškaných schůzek a zajišťují efektivní využití času.
Často kladené otázky
Odpovědi, o kterých jste ani netušili, že je potřebujete
Obecné dotazy
Čím se SuperSaaS liší od konkurence?
SuperSaaS nabízí více funkcí než jiné rezervační systémy, a to díky neustálému vylepšování na základě zpětné vazby od zákazníků během posledních 15 let.To zajišťuje, že se obvykle přizpůsobí vašemu pracovnímu postupu, místo abyste museli přizpůsobovat vaše podnikání možnostem systému.
Díky našemu rozsahu můžeme rozložit náklady mezi mnoho zákazníků, což se promítá do lepší ceny.
Potřebuji mít vlastní webové stránky?
SuperSaaS lze bez problémů integrovat do jakéhokoli webu. Pokud zatím nemáte vlastní web, můžete použít přímý odkaz na rozvrh SuperSaaS, vložit ho do podpisu e-mailu, sdílet ho přes WhatsApp nebo jej umístit na svou stránku na Facebooku či Instagramu.Máte mobilní aplikaci?
Když vy nebo vaši klienti navštívíte rozvrh na mobilním zařízení, jako je iPhone nebo Android, systém automaticky zobrazí verzi optimalizovanou pro mobilní zařízení.
Rozvrh si také můžete zobrazit pomocí ikony na domovské obrazovce iPadu nebo iPhonu. Vypadá to jako aplikace, ale nemusíte ji stahovat z App Store. Více informací najdete v části mobilní zařízení.
Mohu propojit SuperSaaS s jinými kalendáři?
Dostupnost v rozvrhu SuperSaaS můžete nechat záviset na vašem kalendáři Google nebo Outlook. SuperSaaS získává pouze informaci o dostupnosti (volno/obsazeno), vaše schůzky se nestahují.
Díky tomu mohou uživatelé rezervovat ve vašem osobním kalendáři, aniž by měli přístup k podrobnostem ve vašem kalendáři.
Předplatné a fakturace
Je bezplatná verze opravdu zdarma?
SuperSaaS je 100% zdarma k použití bez časového omezení a pro spuštění není potřeba zadávat platební kartu. Bezplatná verze má limit 50 rezervací a na stránce rozvrhu se zobrazují reklamy, spolu s několika dalšími omezeními.Podrobnosti naleznete na stránce s cenami. Bezplatnou službu můžete používat pro soukromé a nekomerční účely.
Mohu přejít na větší nebo menší tarif?
Můžete přejít na vyšší nebo nižší tarif kdykoli, platby se upraví automaticky. Můžete se dokonce vrátit zpět na bezplatnou verzi, pokud software na čas nepotřebujete, a vrátit se k němu později. Sezónní podniky tak platí jen v době sezóny.Co se stane, když překročím limit rezervací?
Pokud překročíte maximální počet rezervací povolených vaším tarifem, systém vás na to upozorní e-mailem. Pak máte tři dny na to, abyste tarif navýšili nebo počet rezervací snížili (v případě potřeby nám napište a rádi vám poskytneme více času).
Vaše budoucí rezervace nikdy nemažeme. Pokud ale i po třech dnech překročíte limit, systém již nebude přijímat nové rezervace, dokud se situace nevyřeší. Vše ostatní bude nadále fungovat, včetně možnosti zobrazit nebo upravit již zadané rezervace.
Účtujete poplatek, když zákazníci platí za rezervaci?
Pokud chcete, aby zákazníci platili předem, můžete využít integrovaný platební systém. Můžete si vybrat z několika poskytovatelů plateb, jako je PayPal nebo Stripe, nebo je i kombinovat. Platby jdou přímo na váš účet a poskytovatel si strhne svůj poplatek. SuperSaaS si žádný poplatek neúčtuje.
Lze také využít vestavěný „kreditní systém“, kde si zákazníci předem nakoupí kredity, které pak používají pro rezervace.
Více informací naleznete v naší dokumentaci.