Online rezervační systém pro personalisty a HR oddělení
Náš bezplatný tarif je zdarma navždy.
Plánování pohovorů jednoduše, přehledně a bez stresu
Naše platforma nabízí flexibilitu pro různé potřeby HR oddělení a náborových agentur. Ať už koordinujete individuální pohovory, skupinové hodnocení nebo panelové pohovory, náš systém se přizpůsobí vašemu náborovému procesu.
Snadno se propojí s širokou škálou kalendářových aplikací a zajistí synchronizaci všech zúčastněných bez nutnosti ručních zásahů.
Již od 150 Kč měsíčně – náš model předplatného dle využití roste spolu s vašimi náborovými aktivitami.


„Snadné použití jak pro administrátora, tak pro klienta. Velké plus je ikona iCal pro synchronizaci do Outlooku nebo jiné kalendářové aplikace.
SuperSaaS se jeví jako ideální nástroj pro správu 120+ klientů v rámci mých HR služeb v mezinárodní společnosti se sídlem v Praze. Zpětná vazba od klientů je zatím skvělá.“
Funkce našeho rezervačního systému pro HR a nábor
Samoobslužná rezervace pro kandidáty
Ušetřete čas tím, že předem definujete, kdy a jak si kandidáti mohou rezervovat nebo přesunout schůzku bez vaší asistence.
Přizpůsobí se vašemu podnikání
Vše, co potřebujete pro HR a nábor, např. automatické přidání odkazu na Zoom nebo Google Meet k rezervaci.
Vlastní rozvržení a formuláře
Plně si přizpůsobte vzhled rozvrhu a formuláře – např. požadavek na nahrání CV.
Potvrzení a připomínky
Potvrďte rezervace a posílejte připomínky e-mailem nebo SMS, aby nikdo nezapomněl. Získejte upozornění při změnách
Vaše podnikání, vaše pravidla
Ať už chcete nastavit storno podmínky, pravidla rezervací nebo speciální slevy, SuperSaaS vám umožní řídit každý aspekt vašeho rezervačního procesu
Kombinace a synchronizace kalendářů
Kombinujte dostupnost z více kalendářů, propojte Google nebo Outlook kalendář, aby rezervace v něm byly v SuperSaaS označeny jako nedostupné
Správa uživatelů
Nastavte různá oprávnění pro členy týmu nebo vytvořte uživatelské skupiny s přístupem ke konkrétním rozvrhům
Přehledy a analýzy
Získejte přehled o své minulosti i budoucích rezervacích nebo exportujte data do různých aplikací, jako je Excel
Zabezpečení a spolehlivost
Vaše data jsou bezpečně uložena v souladu s GDPR, se zálohami a monitorováním 24/7
Přínosy rezervačního systému pro personalisty

Vyšší efektivita při plánování pohovorů
Jednou z největších výhod rezervačního nástroje pro pracovníky HR je zvýšená efektivita při plánování pohovorů. Díky rezervačnímu systému mohou personalisté snadno koordinovat termíny s uchazeči bez nutnosti složité e-mailové komunikace.
- Efektivita: zjednodušte plánování – například umožněte uchazečům přeplánovat si schůzku bez vaší účasti.
- Bez chyb: eliminujte ruční kroky a předejděte chybám.
- Časový polštář: mezi rezervacemi lze automaticky přidat časovou rezervu na přípravu další schůzky.
Všechny schůzky a informace o uchazečích na jednom místě
Další výhodou je snadnější přehled o uchazečích, protože veškeré důležité informace (například životopis nebo motivační dopis) lze uložit přímo k rezervaci při jejím vytvoření.
- Formuláře: nechte uchazeče předem vyplnit důležité údaje v online formuláři.
- GDPR: nahrané soubory se ukládají na váš účet Dropbox kvůli zachování důvěrnosti.
Online rezervační systém je ideální volbou pro HR a nábor
Na základě zpětné vazby od zákazníků z oboru jsme náš systém v průběhu let optimalizovali a rozšířili o nové funkce, takže nyní pokrývá veškeré potřeby pro plánování v rámci HR.
- Kombinované agendy: systém umožňuje rezervaci pouze tehdy, pokud je zároveň volná místnost nebo kolega.
- Virtuální schůzky: při online setkáních se automaticky odešle odkaz na platformy jako Google Meet nebo Zoom.
- Notifikace: automatické potvrzení rezervace a připomenutí před schůzkou.
Snadno přidejte online rezervace na svůj web


Nevěřte jen nám,
poslechněte si naše zákazníky


- Úvodní hovory
- Pracovní pohovory
- Hodnotící rozhovory
- Školení zaměstnanců
- Hodnocení KPI
- Koučovací sezení
- Videohovory
- Kontrola životopisů
- Telefonické konzultace
- a mnohem víc…

Rozhovor s dlouholetou zákaznicí
Kateřina Dahlová je kariérní koučka žijící v Dánsku. Stala se kariérní konzultantkou pro lidi hledající nové pracovní příležitosti. Katka začala používat SuperSaaS v roce 2020 pro online plánování schůzek.
Přečtěte si příběh KatkyPropojte svůj rezervační kalendář s oblíbenými aplikacemi a softwarem
Prozkoumejte řadu výkonných integrací, které dělají ze SuperSaaS nejflexibilnější online systém pro rezervace a správu schůzek pro všechny typy organizací.
Přínosy pro vaše podnikání
Vyšší efektivita
Automatizací rezervačního procesu odpadá potřeba přijímat hovory a ručně koordinovat rozvrh, což šetří čas a snižuje riziko lidských chyb, například dvojích rezervací.
Spokojení uchazeči
Okamžité rezervace kdykoliv bez nutnosti zdlouhavé komunikace. Tento typ samoobslužného systému je v dnešním digitálním světě pro kandidáty obvykle preferovaný.
Méně nedostavení se na schůzku
Automatické připomínky e-mailem nebo SMS výrazně snižují počet zapomenutých nebo zmeškaných schůzek a zajišťují, že váš provoz běží na plný výkon.
Často kladené otázky
Odpovědi, o kterých jste ani netušili, že je potřebujete
Obecné dotazy
Čím se SuperSaaS liší od konkurence?
SuperSaaS nabízí více funkcí než jiné rezervační systémy, a to díky neustálému vylepšování na základě zpětné vazby od zákazníků během posledních 15 let.To zajišťuje, že se obvykle přizpůsobí vašemu pracovnímu postupu, místo abyste museli přizpůsobovat vaše podnikání možnostem systému.
Díky našemu rozsahu můžeme rozložit náklady mezi mnoho zákazníků, což se promítá do lepší ceny.
Potřebuji mít vlastní webové stránky?
SuperSaaS lze bez problémů integrovat do jakéhokoli webu. Pokud zatím nemáte vlastní web, můžete použít přímý odkaz na rozvrh SuperSaaS, vložit ho do podpisu e-mailu, sdílet ho přes WhatsApp nebo jej umístit na svou stránku na Facebooku či Instagramu.Máte mobilní aplikaci?
Když vy nebo vaši klienti navštívíte rozvrh na mobilním zařízení, jako je iPhone nebo Android, systém automaticky zobrazí verzi optimalizovanou pro mobilní zařízení.
Rozvrh si také můžete zobrazit pomocí ikony na domovské obrazovce iPadu nebo iPhonu. Vypadá to jako aplikace, ale nemusíte ji stahovat z App Store. Více informací najdete v části mobilní zařízení.
Mohu propojit SuperSaaS s jinými kalendáři?
Dostupnost v rozvrhu SuperSaaS můžete nechat záviset na vašem kalendáři Google nebo Outlook. SuperSaaS získává pouze informaci o dostupnosti (volno/obsazeno), vaše schůzky se nestahují.
Díky tomu mohou uživatelé rezervovat ve vašem osobním kalendáři, aniž by měli přístup k podrobnostem ve vašem kalendáři.
Předplatné a fakturace
Je bezplatná verze opravdu zdarma?
SuperSaaS je 100% zdarma k použití bez časového omezení a pro spuštění není potřeba zadávat platební kartu. Bezplatná verze má limit 50 rezervací a na stránce rozvrhu se zobrazují reklamy, spolu s několika dalšími omezeními.Podrobnosti naleznete na stránce s cenami. Bezplatnou službu můžete používat pro soukromé a nekomerční účely.
Mohu přejít na větší nebo menší tarif?
Můžete přejít na vyšší nebo nižší tarif kdykoli, platby se upraví automaticky. Můžete se dokonce vrátit zpět na bezplatnou verzi, pokud software na čas nepotřebujete, a vrátit se k němu později. Sezónní podniky tak platí jen v době sezóny.Co se stane, když překročím limit rezervací?
Pokud překročíte maximální počet rezervací povolených vaším tarifem, systém vás na to upozorní e-mailem. Pak máte tři dny na to, abyste tarif navýšili nebo počet rezervací snížili (v případě potřeby nám napište a rádi vám poskytneme více času).
Vaše budoucí rezervace nikdy nemažeme. Pokud ale i po třech dnech překročíte limit, systém již nebude přijímat nové rezervace, dokud se situace nevyřeší. Vše ostatní bude nadále fungovat, včetně možnosti zobrazit nebo upravit již zadané rezervace.
Účtujete poplatek, když zákazníci platí za rezervaci?
Pokud chcete, aby zákazníci platili předem, můžete využít integrovaný platební systém. Můžete si vybrat z několika poskytovatelů plateb, jako je PayPal nebo Stripe, nebo je i kombinovat. Platby jdou přímo na váš účet a poskytovatel si strhne svůj poplatek. SuperSaaS si žádný poplatek neúčtuje.
Lze také využít vestavěný „kreditní systém“, kde si zákazníci předem nakoupí kredity, které pak používají pro rezervace.
Více informací naleznete v naší dokumentaci.