Podpora rezervačního systému

Nápověda

Podpora je dostupná také v těchto jazycích:

Často pokládané otázky

O: Co je SuperSaaS?
SuperSaaS nabízí aplikace založené na webu, které lze užívat z jakéhokoli počítače připojeného na internet bez potřeby cokoliv instalovat. Hlavním produktem je rezervační systém pomocí kterého si můžete jednoduše vše sami nastavit. SuperSaaS je unikátní tím, že nepotřebujete znát nic o programování, abyste si nastavili vlastní rezervační systém, stačí si pouze vybrat z připravených variant. Vyzkoušejte si verzi zdarma bez závazků nebo se podívejte na Ukázky vlastností systému.
O: Hodí se SuperSaaS pro mé potřeby?
Většinou je odpověď ano. Rezervační systém SuperSaaS je vyvinut jako velmi flexibilní, takže vyhovuje spoustě různých potřeb od obchodu, vzdělávání a jiných. Doporučujeme Vám si rezervační systém vyzkoušet v bezplatné verzi, jednoduše tak můžete zjistit, zda systém dělá co to potřebujete.
Kolik SuperSaaS stojí?
Systém si můžete zdarma vyzkoušet, pro nekomerční účely je rovněž zdarma. V neplacené verzi se zobrazují reklamy a systém má několik omezení. Detaily najdete v ceníku.
O: Potřebuji svůj vlastní web?
Lidé si typicky přidají na svůj web odkaz typu "klikněte zde pro rezervaci", který vede na systém SuperSaaS. Pokud chcete SuperSaaS využít neoficiálně nebo nemáte web, můžete jednoduše odkaz odeslat vašim uživatelům emailem.
O: Jak mám začít?
Všechno co potřebujete je webový prohlížeč. Zaregistrujte se a vyzkoušejte verzi zdarma, pro nastavení použijte průvodce nastavením rozvrhu. Pokračovat můžete dál podle jednoho z návodů. Jakmile budete spokojeni s výsledkem můžete zveřejnit odkaz na rozvrh, aby ho lidé mohli začít používat. Dokud vše nebude fungovat jak jste chtěli, tak není potřeba přecházet na placenou verzi.
O: Máte mobilní aplikaci?
Pokud Vy (nebo Vaši zákazníci) navštíví rozvrh s mobilním zařízením ať už jako iPhone nebo Android, tak se automaticky zobrazí verze systému upravená pro mobilní zařízení. Váš kalendář si můžete také uložit jako "Aplikaci" na úvodní obrazovce iPadu nebo iPhonu - více detailů o mobilních zařízeních najdete zde
O: O: Jsou má data ve vašem systému dostatečně zabezpečená?
SuperSaaS je využíván řadou lékařských institucí v USA, Velké Británii i jiných zemích, mimo jiné náš úspěch závisí na jejich trvající spokojenosti se zabezpečením a provozem našeho rezervačního systému. Naše servery jsou umístěny ve špičkových datacentrech s nepřetržitým dohledem a zálohami ve dvou různých lokalitách a se záložním vedením k největším internetovým uzlům. Navíc náš systém je navíc ve shodě s direktivou Evropské unie o ochraně dat (European Union Data Protection Directive). Od počátku provozu před několika lety neměl SuperSaaS žádný neplánovaný výpadek.
O: V demoverzi jsou vidět jména ostatních lidí, lze nastavit, aby moje data nebyla veřejná?
Ano, samozřejmě. V nastavení máte možnost přesně určit, které informace mohou ostatní uživatelů vidět. Informace o vašich klientech tak nebudou nikde vidět, pokud nebudete chtít opak. Všimněte si, že pokud jste přihlášeni jako administrátor vždy uvidíte všechny detaily. Pro kontrolu zda vše funguje podle Vašich představ se přihlaste jako běžný uživatel.
O: Sám programuji weby, mohu koupit SuperSaaS pro zákazníka?
Uvítáme když budete mít zájem přeprodávat naši službu, můžete si provést zákaznickou úpravu nebo přidat další služby s využitím našeho API. Detaily jsou uvedeny na stránce pro partnery. Software není určen pro instalaci na váš server.
O: Mohu přijímat platby prostřednictvím vašeho systému??
Ano, můžete si nastavit rezervační systém tak, aby požadoval pro potvrzení rezervace nejdříve platbu. Finanční transakce zprostředkovává PayPal, což znamená, že budete potřebovat u Paypalu účet (ale vaši zákazníci jej nepotřebují, stačí jim platební karta) Je zde rovněž možnost, že platby si můžete zařizovat sami, pokud nechcete používat PayPal. Pokud chcete vědět více podívejte se na návod pro nastavení plateb.
O: Které prohlížeče jsou podporované? Bude systém fungovat na mobilním telefonu?
SuperSaaS byl schválen pro použití s Internet Explorerem 6, 7, 8, 9 & 10 a Firefoxem & Operou, Safari Chrome. To jsou prakticky všechny běžně používané prohlížeče, nemusíte mít tedy obavy, že něco nebude návštěvníkům Vašich stránek fungovat. Navíc SuperSaaS umí automaticky detekovat mobilní zařízení a zobrazuje jim verzi systému optimalizovanou pro iPhone, Android nebo BlackBerry.
O: Které jazyky podporujete? Kdy bude SuperSaaS dostupný v mém jazyce?
Vše co vidí návštěvník, jako rezervace a potvrzovací emaily jsou dostupné v češtině, slovenštině, angličtině, španělštině, němčině, francouzštině, italštině, holandštině, portugalštině, dánštině, švédštině, norštině, finštině, maďarštině, slovinštině, chorvatštině, litevštině a srbštině. Stránky administrace, které návštěvníci nevidí jsou dostupné pouze pro několik z těchto jazyků a pro ostatní zůstávají v angličtině. Pokud váš jazyk není mezi výše jmenovanými a chcete nám pomoci s překladem, kontaktujte nás prosím, jste vítáni.
O: O: Zkoušel jsem se zaregistrovat, ale nedostal jsem email s potvrzením.
Někdy se naše zprávy ztratí v spam filtrech. Vyzkoušejte následující: 1) zkontrolujte Vaši složku se spamem 2) počkejte moment, email ještě může přijít 3) zaregistrujte se zvovu s jinou emailovou adresou.
O: Mohu SuperSaaS využít pro vytvoření rezervačního systému pro malý hotel nebo pension???
Ano, pro malý hotel nebo pension bude SuperSaaS fungovat skvěle. Podívejte se prosím na Návod pro rezervaci ubytování najdete zde možnosti jak vše optimálně nastavit.
O: Co SuperSaaS je znamená?
SaaS je zkratka pro "Software as a Service" (software jako služba) a náš cíl je poskytovat samoobslužné aplikace pro různá odvětví, proto tedy supermarket pro SaaS. V informatice se také používá označení super třída, pro označení části softwaru, z kterého jsou odvozené ostatní programy, stejně jako vy využíváte náš systém k použití pro ostatní.
O: Chtěl bych aby váš systém uměl X. Můžete to doprogramovat?
Klidně nám zašlete váš požadavek prostřednictvím formuláře. Chceme vám dát maximum flexibility a co nejvíce možností, ale nemůžeme udělat všechno pro všechny. Dodělání velmi specializovaného požadavku pro několik uživatelů by zhoršilo možnosti použití pro ostatní. Vybíráme  si tedy jenom požadavky, které přinesou užitek většímu počtu uživatelů.
O: Mohu převést data z jedné své aplikace "X" do vašeho rezervačního systému??
V tomto momentu jsou importy omezené, nyní lze importovat pouze uživatele. Do budoucna plánujeme tuto funkčnost rozšířit. Informace o obsazeném nebo volném místu můžete synchronizovat s Google kalendářem.
O: Mohu použít svoji doménu (“URL”) s mým rozvrhem rezervací místo www.supersaas.cz?
Ano, můžete použít vaši doménu nebo vaši subdoménu jako "rezervace.mojefirma.cz" Instrukce jak provést toto nastavení najdete na stránce nápovědy "Vlastní URL" Navíc si můžete přizpůsobit vzhled vašich rezervací aby odpovídal vašim stránkám. Nebo si můžete SuperSaaS spustit uvnitř rámu vašich vlastních stránek, aby vypadal jako plně integrovaný.
O: V kalendáři si mohu vytvářet rezervace, ale uživatelé ne.
Vaše nastavení přístupových práv nemusí být správné. Jsou zde dvě místa, kde se úroveň přístupu nastavuje: Stránka "Kontrola přístupu" určuje kdo se může přihlásit a stránka "Nastavení přístupu" pro každý kalendář určuje, kdo v něm může vytvářet nebo měnit rezervace. Dobrý způsob jak si vše ověřit je odhlásit se jako administrátor a zkusit rezervaci jako běžný uživatel a zjistit jestli vše funguje tak jak má. Všimněte si rovněž, že když používáte "kapacitní typ kalendáře", pak si Vaši zákazníci mohou vytvořit rezervaci pouze tam, kde jste vytvořili prázdné sloty. Pokud chcete aby se zákazníci prováděli rezervace kdykoliv v rámci pracovní doby, tak použijte "zdrojový typ" rozvrhu.

Otázky k platbám a účtování

O: O: Co se stane když překročím limit budoucích rezervací určený pro můj účet?
Pokud překročíte maximální počet rezervací nastavených pro váš účet, systém vám pošle automaticky upozornění na váš email. Potom budete mít tři dny na koupi vyšší verze nebo na snížení počtu rezervací. Pokud bude i po třech dnech překročen počet rezervací, systém nebude do vyřešení této situace přijímat nové rezervace. Ostatní funkčnost  zůstává nedotčena, takže jako uživatelé můžete stále spravovat a editovat vytvořené rezervace.
O: Selhala platba mého předplatného, budou rezervace smazány?
SuperSaaS za žádných okolností nemaže Vaše nadcházející rezervace i když je Vaše předplatné zrušeno. Pokud platba z nějakého důvodu selže, tak se pokus o platbu za několik dní zopakuje a pokud selže znovu, obdržíte email a dostane několik dnů odklad na obnovu předplatného. Po té bude Váš účet zablokován do vyřešení situace pro nové rezervace, vše ostatní zůstane funkční.
O: Moje předplatné bylo zrušeno kvůli problému s platbou, co mám dělat?
Pokud vaše předplatné bylo zrušeno, nezáleží zda omylem nebo nikoliv, můžete se snadno znovu zaregistrovat kliknutím na položku "Stav předplatného" kterou najdete v pravém menu po přihlášení. Zkontrolujte si během přihlašování, zda Vám byla správně započteno zbývající placené období z předchozího předplatného. Někdy se tato informace aktualizuje déle, v tom případě kontaktuje zákaznickou podporu pro urychlení tohoto procesu.
O: Mohu platit jinak než přes PayPal??
Omlouváme se, zatím je možné platit předplatné systému pouze přes PayPal. Pokud PayPal účet nemáte je jeho vytvoření zdarma a lze na něj převádět i prostředky z vlastního bankovního účtu. Výhodou pro Vás jako zákazníka je, že nám nemusíte dávat žádné údaje pro platbu a předplatné si můžete kdykoliv na PayPal účtu zrušit. Pokud Vaše organizace nepodporuje PayPal, tak možné řešení je použití místní společnosti, která Vám službu může přefakturovat. V případě zájmu o tuto službu nás kontaktujte.
O: Můžete mi poslat fakturu?
Předplatné SuperSaaS lze platit pouze prostřednictvím PayPalu. Po obdržení platby si můžete fakturu po přihlášení vytisknout na stránce "Stav předplatného".
O: Jak mám změnit platební kartu v PayPalu, abych mohl dál platit předplatné?
Pozor - pokud si na PayPalu nejdřív zrušíte vaši starou platební kartu a teprve potom si přidáte novou, PayPal vám zruší všechny aktivní předplatné. Abyste se tomu vyhnuli - postupujte takto: 1) Nejprve přidejte vaši novou kartu 2) najděte si existující předplatné na stránce "historie" 3) změňte zdroj placení u vašeho současného předplatného 4) potom teprve odstraňte vaši starou kartu.
O: Jak změnit PayPal účet, který používám k platbě předplatného?
Pokud chcete změnit PayPal účet, tak musíte nejdříve stávající předplatné zrušit a znovu si jej aktivovat prostřednictvím nového PayPal účtu. Postup jak zrušit předplatné najdete u následující otázky, nové předplatné lze aktivovat na stránce "Stav předplatného" (po přihlášení do účtu). Pokud nové předplatné uhradíte před koncem již zaplaceného období, tak se to Vašeho účtu v rezervačním systému nijak nedotkne. Systém bere v úvahu to jaké období jste si už zaplatili a hlídá abyste jedno období nezaplatili dvakrát.
O: Jak můžu zrušit svoje předplatné rezervačního systému?
Kdykoliv můžete na vašem PayPal účtu předplatné zrušit, což lze najít pokud se přihlásíte na stránku Zrušit. Na konci předplaceného období váš účet přejde na bezplatnou verzi. Pokud chcete úplně zrušit váš účet a kompletně odstranit všechna související data, můžete to učinit na stejné stránce jako návrat k verzi zdarma. Pokud již nemáte přístup k Vašemu PayPal účtu, tak nám dejte vědět, zrušení provedeme na naší straně.