Aktivace SIM do firemního programu
*
Přidělené osobní číslo zaměstnance VodoTech
*
Datum narození ve tvaru DD.MM.RRRR
*
Uveďte email, na který požadujete zasílat faktury

Na vámi zadanou e-mailovou adresu bude zaslán ověřovací e-mail z Vodafone, který MUSÍTE pro ověření správnosti potvrdit!

Pokud tak neučiníte, nebudou vám chodit faktury!

KONTROLUJTE, PROSÍM, TEDY VAŠE PŘÍCHOZÍ E-MAILY


SIM 1

Typ aktivace*
OKU zjistíte u svého stávajícího operátora na zákaznické lince nebo v samoobsluze
Tarif*
Vyplňte pouze pokud nežádáte novou SIM s telefonním číslem

SIM 2

Typ aktivace
OKU zjistíte u svého stávajícího operátora na zákaznické lince nebo v samoobsluze
Tarif
Vyplňte pouze pokud nežádáte novou SIM s telefonním číslem

SIM 3

Typ aktivace
OKU zjistíte u svého stávajícího operátora na zákaznické lince nebo v samoobsluze
Tarif
Vyplňte pouze pokud nežádáte novou SIM s telefonním číslem

SIM 4

Typ aktivace
OKU zjistíte u svého stávajícího operátora na zákaznické lince nebo v samoobsluze
Tarif
Vyplňte pouze pokud nežádáte novou SIM s telefonním číslem

SIM 5

Typ aktivace
OKU zjistíte u svého stávajícího operátora na zákaznické lince nebo v samoobsluze
Tarif
Vyplňte pouze pokud nežádáte novou SIM s telefonním číslem

DŮLEŽITÉ - PŘEČÍST

Aktivace nové SIM karty nebo nově zvolených parametrů u stávající SIM karty proběhne k prvnímu dni následujícího měsíce!

Pokud přecházíte pod firmu z "kreditu/předplacenky", měli byste do data přenosu, tj. k 1. dni následujícího měsíce, vyčerpat veškerý kredit, jinak o něj přijdete!

Pokud jste u "Typ aktivace" zvolili 2. možnost a přicházíte pod firmu od operátora Vodafone, obdržíte po odeslání formuláře od IT další formulář od společnosti Vodafone, který bude ještě nutno vyplnit. Tento formulář vám zašleme společně se vzorem k vyplnění.