SuperSaaS logo

NOVINKY

SuperSaaS header

Hezký den,

v SuperSaaS se soustředíme na to, abychom Vám ušetřili čas potřebný se správou rezervací. Níže najdete přehled úprav, které tomu pomáhají.

Nově máme k dispozici českou platební bránu a tak můžete přijímat platby kartou i rychlými převody. Pro její implementaci kontaktujte naši podporu.

Naším cílem je poskytovat nejflexibilnější rezervační systém na trhu, což znamená, že stále vyvíjíme nové funkce.

Díky tomu zvládneme splnit vaše komplexní požadavky. Můžete nabízet různé zdroje, spojovat a kombinovat rozvrhy různými způsoby.

Tyto tipy a triky se hodí pro efektivnější využití možností rezervačního systému.

Naši zákazníci z celého světa používají rezervační systém k dosažení obdivuhodných cílů nebo k pomoci svému okolí.


Nasloucháme tomu na co se ptáte: nové funkce

Díky vaší zpětné vazbě rozumíme tomu, jak vám zjednodušit práci. Z dotazů co jsme obdrželi za minulý rok se následující funkce ukázaly jak nejpotřebnější:

  • Rezervace přes Facebook: rozvrh nyní můžete jednoduše integrovat do vaší facebookové stránky přes možnost přidat tlačítko “Rezervovat nyní”.
  • Vyhněte se nechtěným mezerám: V rozvrhu si můžete nastavit, že k dispozici bude vždy jenom první volná rezervace v daný den. Váš kalendář už pak nebude vypadat jako ementál, protože zákazníci si budou moci vytvářet rezervace pouze jednu za druhou.
  • Zobrazit nevyřízené: tato funkce v části Dohled zobrazuje přehled všech rezervací s označením "čekající na vyřízení" nebo "čekající na zaplacení". Jednoduše tak vidíte, kterým rezervacím je potřeba věnovat pozornost
  • Zobrazit seznam rozvrhů: pokud používáte více než jeden rozvrh - můžete uživatelům ukázat jejich seznam, z kterého si mohou vybrat. Tato volba je k dispozici na stránce "Nastavení přístupu ".
  • Využijte kouzelná slova (proměnné): přidali jsme několik nových "proměnných" Více na nastavení autotextu.
    • $modurl přidání této volby posílá do emailu unikátní URL adresu, která umožňuje změnit nebo smazat rezervaci bez nutnosti přihlášení. Hodí se to v případech kdy nechcete nutit uživatele k registraci před vytvořením rezervace, ale chcete jim dát možnost rezervaci změnit.
    • $agenda toto slovo může být přidáno do prostoru nad rozvrhem, kde zobrazí link na stránku se všemi rezervacemi přihlášeného uživatele napříč všemi rozvrhy
    • $else můžete využít pro případy jako následující proměnnou po autotextu "$if" pokud podmínka $if není splněna

Kouzelné slovo

  • Aplikujte různé ceny podle času: cenová pravidla můžete nastavit tak, aby zohlednila i čas. Například u pronájmu parkovacích míst můžete nastavit vyšší ceny přes den a nižší v noci. I když budete mít rezervaci na více dnů, tak systém ji rozdělí do částí a celkovou cenu spočítá správně po jednotlivých úsecích.
  • Vyhledávání a download voucherů: Nyní je možné vyhledávat kódy voucherů (slevové kódy) podle jejich znění. Také si všechny můžete stáhnout do CSV souboru nebo do Excelu pro analýzu jejich využití.
  • Vylepšené API: API pro programátory nyní umí JSON i XML formát. Vše najdete v upravené dokumentaci (v angličtině.) včetně příkladů, které stačí jednoduše zkopírovat, například možnost využití vlastních emailů.
  • Admin nemusí vyplňovat formulář: když administrátor vytváří rezervaci za klienta, tak dříve musel vyplňovat i připojený formulář (pokud byl vyžadován). Teď už to není potřeba - k dispozici je tlačítko "Přeskočit" (viditelné pouze pro administrátory).

Přeskočit formulář

  • Expirace kreditu: na stránce "Nastavení eshopu" nyní můžete nastavit kdy má expirovat zakoupený kredit.
  • Jednodušší upgrade: není potřeba využívat PayPal, stačí platební karta a tak upgrade můžete provést jen pomocí pár kliků.

Více způsobů jak kombinovat rozvrhy

SuperSaaS je využíván pro mnoho různých a často komplexních potřeb. Například v naší kanceláři využíváme SuperSaaS k rezervaci pohovorů s potencionálními kolegy. To je někdy dost náročné, protože potřebujete zkoordinovat několik rozvrhů několika vytížených manažerů s řadou kandidátů.

Náš systém už uměl propojit více kalendářů, ale nyní jsme tuto funkci rozšířili, aby kombinace rozvrhů mohly být flexibilnější.

Například v servisním typu rozvrhu můžete určit, že daná služba potřebuje víc než jeden zdroj jako “Manažer 1” A “Místnost 2”, ale také můžete nastavit “Manažer 1” NEBO “Manažer 2" A “Místnost 1”.

Manažer 1 a Manažer 2 už nemusí být ve jednom rozvrhu. Takže každý z manažerů si může se SuperSaaS synchronizovat vlastní Google kalendář nebo Outlook. Rezervace tak bude možná jenom tehdy, když budou oba dostupní.

Stejným způsobem tato funkce může být využita ve službách jako welness, kde je více místností a zaměstnanců a jejich využití je potřeba koordinovat - například když máte 3 místnosti a 4 maséry.

Logical or

Vychytávky

  • Promoakci typu "první lekce zdarma" vytvoříte jednoduše, stačí využít funkce tvorby kódů voucherů. Více na slevové kódy
  • Umožněte zákazníkům jednoduché přidání rezervace do jejich kalendáře doplňte v záložce "Vzhled" do textu emailu proměnnou $ical, která ho doplní o ics soubor importovatelný přímo do kalendáře bližší info.

Objevte více tipů & a triků.


Rosteme po celém světě

SuperSaaS je k dispozici ve 29 jazycích - naposledy jsme přidali rumunštinu a turečtinu. Rozšířili jsme rovněž zákaznickou podporu o švédštinu a portugalštinu.

Několik zajímavých příkladů využití rezervačního systému, které pomohly místní komunitě:

Dobrovolní hasiči

Profesionální hasiči v San José v Brazílii používají SuperSaaS k rezervaci tréninků dobrovolníků. Jejich cílem je posílit prevenci a vytvořit jednotku, která dokáže rychle reagovat na místě v krizových situacích.

Hasiči

Metro v Amsterdamu

Amsterdam nerozšiřuje jenom linku metra, ale také chystá uměleckou výzdobu inspirovanou a vytvořenou místními umělci. Navštívit krátkou prohlídku připravovaných děl bylo možné díky rezervacím v SuperSaaS.

Metro

Darováním krve se zachraňují životy

Univerzita Abertay ve Skotsku používá každoročně SuperSaaS k rezervaci míst k odběru krve v pojízdné transfuzní stanici, daří se tak získat více dárců bez dlouhého čekání.


Od našich zákazníků

“Systém se nám osvědčil velmi dobře. Hlavně zákazníkům se to líbilo, že si mohou v klidu z domova vybrat termín, který jim vyhovuje a nemusejí volat.
Roman Vyskočil, majitel pneuservisu
“Program se mi velmi líbí, má intuitivní ovládání i pro běžné uživatele.”
Jan Pelly, Hasičská jednotka, Běloves
“Děkuji za radu, takhle je to perfektní”
Martina Konečná, taneční studio NO FEET